آلمان

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان به معنای کاری است که با لذت انجام می‌شود، انگار که غذاهای خوشمزه می‌خورید از مناظر خیره کننده و تاریخ غنی این کشور لذت می‌برید که در معماری، فرهنگ و زندگی روزمره آلمانی‌ها می‌درخشد، این حس در فردی که داوطلبانه کار می‌کند ایجاد می‌شود.

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

کار داوطلبانه در آلمان به معنای کاری است که با لذت انجام می‌شود، انگار که غذاهای خوشمزه می‌خورید از مناظر خیره کننده و تاریخ غنی این کشور لذت می‌برید که در معماری، فرهنگ و زندگی روزمره آلمانی‌ها می‌درخشد، این حس در فردی که داوطلبانه کار می‌کند ایجاد می‌شود.

این کشور اروپایی چهارمین اقتصاد بزرگ جهان را دارد که در شهرهای بکر منعکس شده است، اما جنگل‌های عمیق، کوه‌های آلپ و سواحل خنک به این معنی است که عاشقان طبیعت نیز در هنگام کار داوطلبانه در آلمان از این طبیعت لذت می‌برند. داوطلبان این شانس را خواهند داشت که فرهنگ آلمانی را به طور واقعی تجربه کنند و در عین حال تلاش کنند تا تأثیر مثبتی بر مردم آن بگذارند.

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان: کجا در آلمان داوطلب شویم

شهرهای آلمان به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور اروپا، از ثروتی برخوردارند که در سیستم‌های حمل‌ونقل پیشرفته و خدمات اجتماعی می‌درخشد. با این حال، مانند اکثر شهرهای بزرگ، هنوز هم جوامع محرومی وجود دارند که دچار مشکل می‌شوند و کار داوطلبانه در آلمان به حمایت از آن‌ها از طریق توسعه جامعه کمک می‌کند. برلین، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر با جمعیت 3.5 میلیون نفر، مکانی عالی برای کسانی است که در آلمان داوطلب می‌شوند تا فرهنگ یک شهر تاریخی را بشناسند.

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان در شهر هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان با جمعیتی حدود 1.8 میلیون نفر و بزرگ‌ترین شهر بندری است که به خود لقب “دروازه جهان” را داده است. هامبورگ که دارای شاهکارهای معماری باورنکردنی، از جمله Elbphilharmonie است، به عنوان یکی از جالب‌ترین شهرهای کشور با تجربیات منحصربه‌فرد شهرت دارد (به یک پناهگاه سابق جنگ جهانی دوم فکر کنید و آن را به یک کلوپ شبانه تبدیل کنید)، به این معنی که کار داوطلبانه در جواهر دریایی آلمان بسیار دور از ذهن است اما می‌توانید در این شهر کار داوطلبانه خود را انجام دهید.

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان در هامبورگ در مونیخ

مونیخ سومین شهر بزرگ است، اما پایتخت باواریا چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از جمله هفت قرن سنت آبجوسازی و افتخارآفرینی Oktoberfest که سالانه 6 میلیون بازدیدکننده دارد! که به عنوان شهر هنر و آبجو شناخته می‌شود، با بازدید از گالری‌ها، موزه‌ها و میخانه‌های بی‌حد و حصر، فرهنگ را با نوشیدنی‌های عالی مخلوط خواهید کرد. Gemütlichkeit را تجربه کنید – آرامش، رفاه و زیبایی را به عنوان یک داوطلب در آلمان و در مونیخ تجربه کنید.

اگر می‌خواهید آلمان را خارج از شهرهای پر جنب و جوش تجربه کنید، فرصت‌های داوطلبانه زیادی در مناطق روستایی این کشور وجود دارد. نقش‌های داوطلب در اینجا می‌تواند شامل آموزش، مراقبت از کودکان و خدمات بهداشتی باشد.

پروژه‌های کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

کار داوطلبانه در آلمان معمولاً در حیطه آموزش، کار مراقبت از کودکان و آموزش زبان انگلیسی است. کار داوطلبانه آموزش زبان انگلیسی در آلمان را می‌توان هم در شهرهای بزرگ و هم در مناطق روستایی بیشتر یافت، در درجه اول برای انگلیسی زبانان بومی این کار در دسترس است – با این حال، برخی از برنامه‌ها نیاز به ثبت‌نام دارند که حداقل آلمانی متوسط را صحبت کنید، بنابراین شرایط را به دقت بررسی کنید.

تماس با ما

پروژه‌های توسعه اجتماعی و زیست محیطی نیز شکل عالی کار داوطلبانه در آلمان است. داوطلبان ممکن است برای مراقبت از سالمندان یا کمک به ارائه خدمات اجتماعی در شهرهای آلمان اقدام کنند. پروژه‌های حفاظت از طبیعت و حیات وحش را می‌توان در مکان‌های روستایی در سراسر کشور برای علاقه‌مندان به مشاغل در این زمینه یافت.

پروژه‌های کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان، معمولاً از چند هفته تا چند ماه به طول می‌انجامد که عمدتاً به مدت زمانی که می‌توانید به عنوان یک داوطلب متعهد شوید، طول می‌کشد. داوطلب شدن در آلمان در طول ماه‌های تابستان به معنای دوری از زمستان‌های سرد است.

خدمات داوطلبانه در آلمان

شما 18-26 ساله هستید. شما در آلمان زندگی نمی‌کنید، همیشه می‌خواستید به خارج از کشور سفر کنید، با افراد خوب ملاقات کنید و کاری مفید برای یک هدف خوب انجام دهید؟
پس چطور این موضوع عملی می‌شود؟ با کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان می‌توانید به هدف خود برسید.

هشت هفته کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

Internationaler Bauorden یک سازمان جوانان با ریشه‌های کاتولیک است که از سال 1953 تاکنون از مؤسسات اجتماعی و غیرانتفاعی با کارهای ساخت و ساز و نوسازی حمایت کرده است. هر کسی می‌تواند کمک کند، چه مذهبی باشید و چه غیر مذهبی. پس بیایید و در یک اردوی کاری بین‌المللی شرکت کنید.

دقیقاً چه خواهید کرد؟
  • شما هشت هفته را در آلمان سپری می‌کنید – با تجربه در چهار کمپ کاری مختلف.
  • شما در تیم‌های بین‌المللی با 8 تا 12 داوطلب جوان از سرتاسر جهان – عمدتاً اروپا – کار می‌کنید. شما به باشگاه‌ها و سازمان‌هایی کمک می‌کنید که چیزی برای ساخت یا بازسازی دارند. این می‌تواند یک زمین بازی باشد. یا مرکز آموزش محیط زیست. یک مرکز پناهندگی برای زنان نیازمند. یا مزرعه‌ای که بچه‌های فقیر می‌توانند در آن زندگی کنند. همه این پروژه‌ها می‌توانند از کمک شما استفاده کنند.

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان

  • شما هشت ساعت در روز و پنج روز در هفته با سایر داوطلبان کار می‌کنید. شاید شما یک کابین چوبی بسازید. یا یکی را رنگ کنید. بتن را مخلوط کنید. یا دیوار بسازید. تا حالا همچنین کاری نکردی؟ نمی‌دانید چگونه است؟ نگران نباشید تا زمانی که از کار نترسید و بخواهید چیز جدیدی یاد بگیرید، نیازی به تجربه ندارید. آخر هفته‌های شما بیکار است. شما می‌توانید شهرهای اطراف را کشف کنید و از مناظر دیدن کنید. ممکن است بخواهید با دوستان جدید خود در کمپ کار معاشرت کنید.
  • شما علاقه‌مند به گذراندن وقت با افرادی از فرهنگ‌های دیگر هستید.
  • شما در شرایط فیزیکی خوبی هستید که هشت ساعت در روز در یک بخش ساختمانی کار کنید.
  • شما می‌خواهید سفر کنید.
  • شما می‌توانید در یک تیم کار کنید و با دیگران مدارا کنید.
  • شما حداقل دانش اولیه زبان انگلیسی را دارید. اگر می‌توانید آلمانی هم صحبت کنید، عالی است – اما لازم نیست.

کار داوطلبانه و سابقه کار در آلمان با توجه به مواردی که شما دارید برایتان مناسب است، در مورد مهاجرت کاری به آلمان و ویزای کاری آلمان می‌توانید با موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *