آلمان

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

آلمان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور است. سالانه صدها هزار دانشجو برای تحصیلات عالی به آلمان می‌آیند. در سال‌های اخیر، قصد مطالعه در Ausbildung در آلمان افزایش یافته است. آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان نیز یکی از این موارد است. برخی تغییرات در قانون آلمان وجود دارد که آمدن به آلمان برای پیگیری آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان را آسان کرده است.

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

آلمان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور است. سالانه صدها هزار دانشجو برای تحصیلات عالی به آلمان می‌آیند. در سال‌های اخیر، قصد مطالعه در Ausbildung در آلمان افزایش یافته است. آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان نیز یکی از این موارد است.

برخی تغییرات در قانون آلمان وجود دارد که آمدن به آلمان برای پیگیری آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان را آسان کرده است. در این پست جزئیات آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان، هزینه آوسبیلدونگ، الزامات آوسبیلدونگ، کدام آوسبیلدونگ حقوق بیشتری می‌دهد و … را به شما اطلاع خواهم داد.

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان: چه چیزی باید بدانید؟

آلمان به خاطر سیستم آموزشی عالی‌اش شناخته شده است و این مطمئناً در مورد آموزش حرفه‌ای (که عموماً با نام Ausbildung یا duale Ausbildung شناخته می‌شود) صادق است. اما قبل از شروع Ausbildung چه چیزهایی باید بدانید؟ در این بخش، نکاتی را که باید در مورد آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان بدانید را به شما اطلاع خواهیم داد.

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

  •  برنامه درسی آوسبیلدونگ بر اساس استانداردهای بین‌المللی و رتبه‌بندی شده است.
  •  فرصت‌های زیادی برای درگیر شدن در فعالیت‌های فوق برنامه به عنوان یک دانش آموخته مکانیک کشتی در طول آوسبیلدونگ وجود دارد.
  •  آلمان نرخ بیکاری بسیار پایینی دارد و اگر پس از تکمیل Ausbildung خود به دنبال شغل هستید، آن را به گزینه خوبی تبدیل می‌کند.
  •  به طور معمول هیچ شهریه‌ای برای Ausbildung وجود ندارد.
  •  در طول Ausbildung خود می‌توانید حدود 650 تا 1300 یورو درآمد کسب کنید.
  •  به عنوان یک خارجی، برای دریافت Ausbildung به مهارت آلمانی نیاز دارید.
  •  برای شروع یک آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان معمولاً به کلاس 10-12 نیاز دارید.

آوسبیلدونگ چیست؟

آوسبیلدونگ یک کلمه آلمانی است که به معنای آموزش حرفه‌ای یا کارآموزی است. این یک سیستم آموزشی مبتنی بر حرفه است که شما را به سمت یک شغل خاص در یک زمینه مرتبط هدایت می‌کند. در حداکثر موارد، آوسبیلدونگ یک آموزش حرفه‌ای دوگانه در آلمان است.

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

از آنجایی که ما در مورد duale Ausbildung صحبت می‌کنیم – شما قبلاً متوجه شده‌اید که این آموزش ترکیبی تئوری و عملی است. این بدان معناست که یک Auszubildende یا Azubi (کارآموزان شاگرد) باید حدود 30-40٪ در یک مدرسه حرفه‌ای کار یاد بگیرند.

درباره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

زندگی در دریاهای آزاد، بوی آب نمک به محض بلند شدن و گزینه ساندویچ ماهی تازه برای صبحانه چیزهایی هستند که واقعاً دوست دارید؟ در صورت شاگردی به عنوان مکانیک کشتی، این رویاها برایتان محقق می‌شود. ساعات کاری انعطاف‌پذیر شما را آزار نمی‌دهد و فکر ماه‌ها زندگی در کشتی با همکارانتان لبخندی شاد بر لبانتان می‌نشاند.

شما از نظر بدنی انعطاف‌پذیر هستید، دوست دارید در دریا زندگی کنید و دوست دارید با ابزارهای سنگین کار کنید. خطاهای مختلف در موتورهای کشتی نیاز به کشف و تعمیر دارند. این وضع خوب به نظر می‌رسد؟ حرکت بادبان – آینده شما به عنوان یک مکانیک کشتی در انتظار شما است! در صورتی که آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان را دریافت کنید.

به عنوان مکانیک کشتی چه کار کنم؟

به عنوان یک مکانیک کشتی در شرکت‌های حمل‌ونقل، حمل‌ونقل بار و مسافر یا در بندر یا کارخانه‌های کشتی‌سازی کار خواهید کرد. شما نیاز به قدرت زیادی در بازوهای خود دارید، زیرا قطعات ماشین روی یک کشتی بزرگ، کوچک نیستند. شما با دقت باید کار کنید، زیرا خطاهای سیستم‌های فنی همیشه آشکار نیستند و جستجوی آن‌ها بخش اساسی کار شما است.

اگر با خدمه خود در یک کشتی سفر می‌کنید، اغلب باید شیفت‌های متناوب را با همکاران خود تغییر دهید. محل کار نیز اغلب متفاوت است: به عنوان مکانیک کشتی، کارهای تعمیر و نگهداری را در بالا و پایین عرشه انجام می‌دهید، یا در صورت لزوم وظیفه نگهبانی روی پل فرماندهی و در موتورخانه دارید. علاوه بر این، مکانیک کشتی مسئول تجهیزات ایمنی موجود در کشتی و آمادگی عملیاتی تجهیزات نجات است.

تماس با ما

آموزش آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان چگونه است؟

آموزش تبدیل‌شدن به مکانیک کشتی در مدرسه حرفه‌ای و در شرکت انجام می‌شود. به‌ویژه در این حرفه، جدا کردن این دوره‌ها از یکدیگر به صورت بلوک، بخشی از کار است. بنابراین، زمان‌هایی که در آن اصول نظری را در مدرسه یاد می‌گیرید، تنها پس از چند هفته با تجربه عملی در یک کشتی آموزشی سنتی و در مراکز آموزشی خارجی جایگزین می‌شود.

در طول آموزش آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان چیزهایی یاد می‌گیرم؟

اگر در درس‌های فیزیک، ریاضیات و بالاتر از همه انگلیسی (زبان حمل‌ونقل بین‌المللی!) در مدرسه نقاط قوت خود را داشتید، قطعاً برای این شغل با علاقه احتمالی به فناوری مناسب هستید. با این حال، از آنجایی که شرایط این شغل با سایر مشخصات شغلی بسیار متفاوت است، ابتدا باید تصویر واضحی از اینکه آیا در این شغل مهارت خوبی دارید یا خیر را به دست آورید.

صرف نظر از اینکه در حال انجام کارآموزی هستید یا برای اینکه مطمئن باشید، دوره کارآموزی را انجام می‌دهید: باید حداقل 16 سال سن داشته باشید و پزشکی داشته باشید که بتواند ثابت کند که شما برای خدمت در دریا مناسب هستید.

قبل از اینکه بتوانید موتورهای کشتی‌های بزرگ را به تنهایی تعمیر کنید، مهارت‌های دستی لازم را از ابتدا در کارآموزی مکانیک کشتی یاد خواهید گرفت. این شامل، به عنوان مثال، فلزکاری، تعمیر ماشین‌آلات و جابجایی طناب، تجهیزات ایمنی و ابزار است.

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در آلمان

پس از اتمام موفقیت‌آمیز آموزش خود به عنوان مکانیک کشتی، می‌توانید خود را یک کارگر ماهر مورد تأیید دولت بنامید. اکنون می‌توانید به ساخت کشتی‌های جدید در خشکی کمک کنید یا در سفرهای طولانی دریایی مسئولیت فناوری را بر عهده بگیرید.

همچنین هیچ چیز مانع از پیشرفت شغلی شما نمی‌شود: در یک دانشکده فنی یا دانشکده فنی می‌توانید مسیر را به عنوان افسر کشتی یا فنی کشتی انتخاب کنید تا در نهایت به مدیر سیستم ماشین برسید. در صورت هر گونه سوال به گروه مهاجرتی کاریابی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *