آلمان

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان

کنترل‌کننده ترافیک هوایی یک شغل مسئولیت‌پذیر است، بنابراین در طول مسابقات Ausbildung در آلمان نیز دستمزد بسیار خوبی دریافت کرده است. در زندگی حرفه‌ای، شما برخاست و فرود هواپیما را هماهنگ می‌کنید یا هواپیما را با خیال راحت از طریق ترافیک هوایی هدایت می‌کنید. شما فردی خواهید بود که حتی در مواقع خطر دستورات را صادر می‌کنید. در این مقاله به آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان می‌پردازیم.

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان

کنترل‌کننده ترافیک هوایی یک شغل مسئولیت‌پذیر است، بنابراین در طول مسابقات Ausbildung در آلمان نیز دستمزد بسیار خوبی دریافت کرده است. در زندگی حرفه‌ای، شما برخاست و فرود هواپیما را هماهنگ می‌کنید یا هواپیما را با خیال راحت از طریق ترافیک هوایی هدایت می‌کنید. شما فردی خواهید بود که حتی در مواقع خطر دستورات را صادر می‌کنید. در این مقاله به آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان می‌پردازیم.

کارآموزان کنترل ترافیک هوایی به مراتب بالاترین حقوق را در طول دوره کارآموزی در آلمان دریافت می‌کنند.

  • 1 سال – 1150 یورو
  • 2 سال – 1150-4000 یورو
  • 3 سال – 4000-5900 یورو

کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان رایج‌ترین مسیر برای افرادی است که می‌خواهند بلافاصله بعد از دانشگاه شروع به کار کنند. کارآموزان همزمان با دریافت حقوق ماهانه در کل برنامه کار و تحصیل می‌کنند.

برخی از برنامه‌های رایج Ausbildung در آلمان شامل پرستاران، فروشندگان، مکانیک‌ها و غیره است. در این مقاله در مورد کارآموزی در آلمان و آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان صحبت خواهیم کرد.

آیا خارجی‌ها می‌توانند آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی را در آلمان انجام دهند؟

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی یا آموزش حرفه‌ای یک انتخاب شغلی معمولی برای فارغ‌التحصیلان مدارس آلمان است. اما آیا می‌توان به عنوان یک تبعه خارجی در چنین برنامه‌ای شرکت کرد؟

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان

پاسخ بله است! هیچ محدودیتی برای ملیت متقاضی آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان در آلمان وجود ندارد. مردم از همه کشورها استقبال می‌کنند. در واقع، آلمان فعالانه در تلاش است تا حد امکان کارآموزان خارجی را بیابد، کمبود نیروی کار واجد شرایط بسیار زیاد است.

در نتیجه، همه ملیت‌ها (اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا) مجاز به درخواست و شرکت در آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان در آلمان هستند. پس از اتمام برنامه، می‌توان در یک کشور شغلی پیدا کرد و برای اجازه اقامت مناسب اقدام کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درخواست آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا را در اینجا بخوانید.

آموزش حرفه‌ای (کارآموزی) یا آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی یک برنامه آموزشی برای حرفه‌های غیر آکادمیک است که در آن شرکت‌کنندگان مهارت‌ها و دانش لازم را برای فعالیت حرفه‌ای خود دریافت می‌کنند. همزمان با دریافت حقوق ماهیانه کار و تحصیل می‌کنند.

بهترین برنامه‌های آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی برای خارجی‌ها در آلمان

تمام برنامه‌های آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان دارای شرایط، حقوق و مدت زمان متفاوتی هستند. اگر حقوق تنها حمایت مالی باشد که در طول دوره کارآموزی در آلمان دریافت خواهید کرد، انتخاب حرفه مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سیستم آموزشی آلمان بیش از 340 شغل آموزشی دوگانه را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آموزش‌های حرفه‌ای را در طیف گسترده‌ای از صنایع انجام دهید: در زمینه‌های اجتماعی، تجاری، پزشکی، تجاری-فنی، صنایع دستی و ….

کارگران ماهر در بسیاری از بخش‌ها در آلمان کمبود دارند: تقریباً 58000 مکان آموزشی در سال 2018 خالی مانده است. به همین دلیل است که از کارآموزان کشورهای دیگر استقبال می‌شود.
در صنایع خاصی مانند مراقبت‌های بهداشتی، ساخت‌وساز، فناوری اطلاعات، غذاخوری، مهمان‌نوازی، بهداشتی، فناوری گرمایش و تهویه مطبوع، خرده فروشی و همچنین تجارت نانوایی و قصابی تقاضای زیادی وجود دارد.

تماس با ما

قبل از انتخاب مسیر حرفه‌ای که می‌خواهید به آلمان بروید، ضروری است که خود را در مورد مشاغل احتمالی و محدوده حقوق همه آن‌ها آگاه شوید. همان‌طور که قبلاً ذکر کردم در کل برنامه حقوق دریافت خواهید کرد. دستمزد به شدت بین مشاغل متفاوت است و همچنین به ایالت فدرال و کارفرما بستگی دارد.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها مزایایی مانند بلیط حمل‌ونقل رایگان، غذا، تخفیف و غیره را به کارآموزان خود ارائه می‌دهند. به طور متوسط، یک کارآموز حدود 908 یورو در ماه درآمد ناخالص دارد که مطمئناً بد نیست. با این حال، برخی از برنامه‌ها هستند که فقط 500-600 یورو ناخالص در ماه پرداخت می‌کنند.

اطلاعات بیشتر درباره آوسبیلدونگ

همچنین باید از مالیات‌هایی که باید در طول دوره آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان پرداخت کنید، آگاه باشید. به عنوان مثال با حقوق رسمی 900 یورو، کارآموزان تنها 777 یورو دریافت خواهند کرد، همان‌طور که می‌بینید مالیات می‌تواند درآمد را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

بنابراین اگر به حقوق متکی هستید 500 یورو برای زندگی در آلمان کافی نخواهد بود. به عنوان مثال، یک آرایشگر فقط بین 340 یورو تا 600 یورو در ماه درآمد دارد. معمولاً زمان کافی برای داشتن یک شغل جانبی برای حمایت از خود نخواهید داشت، بنابراین تلاش خود را انجام دهید و با دقت این رشته را انتخاب کنید.

بنابراین افرادی که در یک حرفه مبتنی بر خدمات مانند آرایشگری، پیشخدمت، متخصص زیبایی یا پشتیبان تحصیل می‌کنند، کمترین میزان پول را در رقابت با آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان در آلمان دریافت می‌کنند. و برخی به اندازه کافی خوش شانس هستند که تحصیل می‌کنند و حقوق قابل قبولی دارند که مخارج زندگی آن‌ها را پوشش می‌دهد را به خوبی به دست می‌آورند.

آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی در آلمان

دوگانه (دوگانه) و آموزشی (schulische) Ausbildung

دو شکل اصلی Ausbildung در آلمان دوگانه و آموزشی وجود دارد، آن‌ها همچنین در حقوق متفاوت هستند. مورد اول شایع‌تر از دومی است.
Dual Ausbildung همچنین حقوق و تجربه عملی زیادی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند، زمانی که برنامه‌های آموزشی شرکت‌کنندگان بیشتر بر بخش نظری متمرکز است.

دانش آموزان Ausbildung دوگانه 3-4 روز در هفته را در محل کار و 1-2 روز را در مدرسه حرفه‌ای سپری می‌کنند. سیستم بلوک نیز زمانی امکان‌پذیر است که آن‌ها چند ماه از مدرسه بازدید کنند و چند ماه در محل کار خود بگذرانند. با توجه به رویکرد آوسبیلدونگ کنترل کننده ی ترافیک هوایی می‌توان گفت برای وارد شدن به این کار می‌توانید شرکت ویکو را انتخاب تا مراحل برای شما به سادگی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *