آلمان

نکاتی درباره آوسبیلدونگ و تمکن مالی

آوسبیلدونگ و تمکن مالی

در این مطلب چند نکته درباره آوسبیلدونگ و تمکن مالی معرفی شد. دوره‌های آوسبیلدونگ دوره‌های بسیار مفیدی هستند که با موفقیت در آن‌ها می‌توان آینده‌ای روشن برای خود ساخت.

آوسبیلدونگ و تمکن مالی از جمله موارد بسیار مهم در زمینه کارآموزی، اشتغال و اقامت آلمان است. نکته جالبی که در زمینه پذیرش دوره‌های آوسبیلدونگ  وجود دارد مدرک تحصیلی شما می‌باشد. چرا که همه دیپلم‌های دبیرستانی و هنرستانی که در ایران وجود دارد مورد پذیرش هستند.

چنانچه مدارک تحصیلی شما با رشته‌ای که در دوره‌های  آوسبیلدونگ که قصد انتخاب آن را دارید مرتبط نباشد باید انگیزه نامه‌ای قوی ارائه دهید.

آوسبیلدونگ و تمکن مالی

بحث تمکن مالی در رابطه با پذیرش دوره‌های کارآموزی آوسبیلدونگ بسیار مهم است. آیا برای پذیرش در این دوره‌ها احتیاج دارید که تمکن مالی بپردازید؟ در پاسخ باید گفت که تمام این‌ها کاملاً به دوره آوسبیلدونگی که می‌خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر دوره مورد نظر شما قراردادی باشد و همچنین حقوق هم دریافت کنید نیازی نیست که تمکن مالی ارائه دهید. اما اگر به جز این باشد باید به صورت ماهانه ۷۵۰ یورو برای تمکن مالی اختصاص دهید.

آوسبیلدونگ و تمکن مالی

هزینه‌های اسکان در زمینه آوسبیلدونگ و تمکن مالی

نکته مهم دیگری که باید در زمینه آوسبیلدونگ و تمکن مالی در نظر داشته باشید این است که هزینه‌های اجاره برای اسکان بر عهده خودتان می‌باشد. سؤالی که مطرح می‌شود این است که با توجه به بر عهده داشتن هزینه‌های اجاره و اسکان، حقوق ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ یورویی این دوره برای زندگی کردن و هزینه‌های آن کافی است؟ در پاسخ می‌توان گفت که باید از خانه‌هایی که به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرند اجاره کنید.

پیوست خانواده

از دیگر نکات مهم که در خصوص پذیرش دوره‌های آوسبیلدونگ باید توجه داشت این است که پیوست خانواده از همان اول در یک زمان امکان پذیر نیست. حقوق اندک دوره آوسبیلدونگ تنها راهی است که می‌توان به خانواده پیوست.

تماس با ما

وقتی به آلمان مهاجرت کردید و دوره آوسبیلدونگ هم شروع کردید می‌توانید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد در زمینه تأمین هزینه‌های زندگی مختار هستید. در این صورت است که می‌توانید تقاضای پیوست خانواده را داشته باشید.

 

برای دریافت ویزای آوسبیلدونگ باید چه شرایطی داشته باشیم؟

ویزای آوسبیلدونگ ویزایی است که باید در مراحل اولیه شرکت در این دوره‌ها دریافت کنیم. در واقع با اخذ این ویزا می‌توانید در دوره‌های آوسبیلدونگ شرکت کنید. برای دریافت این ویزا می‌توانید به کارشناسان گروه ویکو مراجعه نمایید. شرط دیگر داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است. این دوره‌ها بر خلاف سایر دوره‌ها از شرط محدودیت سنی تبعیت نمی‌کند.

آوسبیلدونگ و تمکن مالی

البته این شرط تنها در خصوص عقد قرارداد کاری می‌باشد؛ در غیر این صورت باید دارای سن زیر 25 سال باشید. همچنین در صورتی که با کارفرما قرارداد کاری بستید نیازی نیست تمکن مالی خود را به اثبات برسانید. نکته جالب دیگر این که برای شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ نیازی به سابقه کاری ندارید.

همچنین باید به زبان‌های انگلیسی و آلمانی آشنا باشید. شرکت ویکو با تیم خلاقی که دارد می‌تواند پاسخگوی تمامی سؤالات شما در این زمینه‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *