آلمان

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان

شما این فرصت را دارید که دقیقاً در این زمینه کمک کنید و کاری برای آینده ما انجام دهید. شما با دانشمندان واجد شرایط در تحقیقات پزشکی و بیولوژیکی، پزشکی کاربردی و بهداشت عمومی در آلمان کار خواهید کرد. ارزیابی‌های شما ممکن است بخشی از یک کشف پزشکی جدید شود. از شانس خود استفاده کنید و به عنوان یک تکنسین، آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان یک دوره شغلی دارای اعتبار است.

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان

“آنچه ما را نکشد ما را قوی می‌کند” متأسفانه در همه موارد این‌طور نیست. مردم اغلب به بیماری‌هایی مبتلا می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را به سادگی با دست روی دست گذاشتن برطرف کرد. برای این منظور، بسیاری هر روز برای بهبود محصولات پزشکی، تحقیق و آزمایش چیزهای جدید کار می‌کنند. به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه، شما این فرصت را دارید که دقیقاً در این زمینه کمک کنید و کاری برای آینده ما انجام دهید.

شما با دانشمندان واجد شرایط در تحقیقات پزشکی و بیولوژیکی، پزشکی کاربردی و بهداشت عمومی در آلمان کار خواهید کرد. ارزیابی‌های شما ممکن است بخشی از یک کشف پزشکی جدید شود. از شانس خود استفاده کنید و به عنوان یک تکنسین، آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان یک دوره شغلی دارای اعتبار است.

در دوره آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان چه می‌کند؟

آیا همیشه فکر کرده‌اید که پشت‌صحنه یک موسسه تحقیقاتی چگونه به نظر می‌رسد؟ یا چگونه می‌دانید که یک دارو واقعاً تأثیر خود را دارد؟ دستیار آزمایشگاه شوید و یک دوره کارآموزی سه ساله انجام دهید، دوره آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان، در اینجا شما این فرصت را دارید که در زمینه‌های مختلف کار کنید و شاید حتی در عمل با آنچه در مدرسه آموخته‌اید آشنا شوید.

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان

اگر همیشه به چالش جدیدی نیاز دارید، آموزش به عنوان دستیار آزمایشگاه برای شما مناسب است. زیست‌شناسی مولکولی، مهندسی ژنتیک و حفاظت از محصولات فقط سه عبارت که نشان می‌دهد کار دستیاران آزمایشگاه چقدر می‌تواند جالب و متنوع باشد.

در تاریخ 1 آگوست 2020، دستورالعمل آموزش آوسبیلدونگ در زمینه‌های آزمایشگاهی شیمی، زیست‌شناسی و رنگ با مدارک انتخابی “دیجیتال سازی در تحقیق، توسعه، تجزیه و تحلیل و تولید” و “کار با سیستم‌های شبکه‌ای و خودکار” تکمیل شد. یادگیری مهارت‌های لازم برای کار در محیط آزمایشگاه دیجیتال برای کارآموزان در این زمینه‌ها به طور فزاینده‌ای مهم می‌شود.

به عنوان مثال، به عنوان بخشی از صلاحیت انتخابی دیجیتالی کردن، یاد خواهید گرفت که چگونه در تیم‌های مجازی کار کنید یا شبیه‌سازی‌ها را با استفاده از داده‌های دیجیتال انجام دهید. نحوه راه‌اندازی و بهینه سازی سیستم‌های دیجیتال را در صلاحیت انتخابی “کار با سیستم‌های شبکه‌ای و خودکار” یاد خواهید گرفت.

در طول دوره آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟

در طول دوره آموزشی آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان، می‌توانید در آزمایشگاه‌های مختلف کار کنید و تحقیق کنید و حتی مواد فعال جدیدی را برای تولید داروها و محصولات محافظت از محصولات تولید کنید. شما در تیمی کار می‌کنید که همراه با شما از بینش‌های جدید لذت می‌برد. بنابراین اگر از آزمایش کردن لذت می‌برید و می‌توانید به خوبی با دیگران کار کنید، این‌ها بهترین پیش‌نیازها برای یک کارآموزی موفق به عنوان دستیار آزمایشگاه است.

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان

اطلاعات مورد نیاز درباره آموزش آوسبیلدونگ آزمایشگاه؟

از آنجایی که دستیاران آزمایشگاه عمدتاً در تحقیقات پزشکی و بیولوژیکی و همچنین پزشکی کاربردی و بهداشت عمومی کار می‌کنند، مسئولیت بسیار ویژه‌ای دارند. هرکسی که احساس می‌کند به عنوان دستیار آزمایشگاه “نامیده می‌شود” باید علاقه و درک فنی و فیزیکی قوی داشته باشد.

اینجاست که تست‌های سخت با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات فنی و کاربردهای فناوری اطلاعات انجام می‌شود. به همین دلیل، آموزش به عنوان دستیار آزمایشگاه برای همه مناسب نیست. هیچ تجربه‌ای لازم نیست، اما حداقل گواهی پایان دوره متوسطه با نمرات خوب در موضوعات علمی مورد نیاز است.

با توجه به آزمایش‌های متعددی که در طول آموزش روی حیوانات انجام می‌دهید، باید درک درستی از نیاز به آزمایش‌های مبتنی بر و با دقت برنامه‌ریزی شده روی حیوانات و استفاده از ایزوتوپ‌های رادیواکتیو در تحقیقات داشته باشید – بنابراین آموزش برای دوستداران متعصب حیوانات وجود ندارد.

آموزش تکنیسین آزمایشگاه چگونه است؟

در دوره آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان، آموزش به صورت دوگانه انجام می‌شود. بسته به محل آموزش، بخش تئوری یا در یک یا دو روز در هفته انجام می‌شود یا در درس‌های بلوکی ارائه می‌شود. در آنجا نحوه کار با مواد شیمیایی و همچنین گیاهان، حیوانات و تجهیزات فنی را یاد خواهید گرفت.

تماس با ما

اگر تجربه کافی به دست آورده‌اید، در نهایت پس از حدود سه تا چهار ماه می‌توانید به آزمایشگاه تحقیقاتی مراجعه کنید. تکالیف در این آزمایشگاه‌ها بسته به شرکت آموزشی در یک دوره زمانی حدوداً چهار تا شش ماهه است. در اینجا شما به عنوان دستیار آزمایشگاه بینشی در مورد کار عملی خواهید یافت و با انواع تکنیک‌های کاری مختلف آشنا خواهید شد که بعداً شما را متمایز خواهد کرد.

 

به عنوان یک قاعده، آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان سه سال و نیم طول می‌کشد. اما با عملکرد بسیار خوب، می‌توان این زمان را کوتاه کرد. کسانی که قبلاً دیپلم دبیرستان دارند نیز می‌توانند نیم سال دوره آموزشی خود را کوتاه کنند. بنابراین عملکرد خوب آن‌ها را متمایز می‌کند. قبل، حین و همچنین بعد از تمرین.

و اگر جاه‌طلب هستید، پس از اتمام دوره آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان خود به عنوان تکنیسین آزمایشگاه، فرصت ادامه تحصیل را دارید. به عنوان مثال برای تبدیل شدن به یک بیوتکنسین. پس از این، مدرک زیست‌شناسی فرا شغلی برای لیسانس علوم نیز یک فرصت محبوب است.

کدام گواهی پایان تحصیلات لازم است؟

آموزش دانشگاه خاصی از نظر قانونی مورد نیاز نیست. با این حال، در عمل، افرادی با سطح تحصیلات متوسط عمدتاً استخدام می‌شوند. چیزی که باید قبل از شروع کارآموزی به عنوان تکنسین به آن دقت کنید این است که آیا از آلرژی رنج می‌برید یا خیر. زیرا این‌ها به دلیل مواد مختلفی که با آن‌ها سر و کار خواهید داشت می‌توانند مشکل ساز شوند.

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان

آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان یک شغل بسیار عالی است. موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو در همه دوره‌های آوسبیلدونگ آلمان بخصوص دوره آوسبیلدونگ تکنیسین آزمایشگاه در آلمان می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *