آلمان

آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

شما باید یک برنامه کارآموزی (Ausbildung) را به عنوان متخصص برق صنعتی انتخاب کنید! آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان برای افرادی است که به عنوان یک متخصص حرفه‌ای وارد این کشور شده و آزمون آوسبیلدونگ را شرکت می‌کنند تا به شغل مورد نظر خود برسند. آیا می‌دانستید که در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای، یک لامپ کم مصرف تنها 20 درصد انرژی مصرف می‌کند؟

آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

شما باید یک برنامه کارآموزی (Ausbildung) را به عنوان متخصص برق صنعتی انتخاب کنید! آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان برای افرادی است که به عنوان یک متخصص حرفه‌ای وارد این کشور شده و آزمون آوسبیلدونگ را شرکت می‌کنند تا به شغل مورد نظر خود برسند. آیا می‌دانستید که در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای، یک لامپ کم مصرف تنها 20 درصد انرژی مصرف می‌کند؟

آموزش برق صنعتی زیر نظر Ausbildung در آلمان

مهندسی برق یا شناخت دستگاه‌ها و سیستم‌ها دو انتخاب برای دو سال آموزش Ausbildung هستند که برای تبدیل شدن به یک برق صنعتی لازم است. در طول دوره کارآموزی خود (Ausbildung)، شما یاد می‌گیرید که قطعات و تجهیزات مکانیکی را به عنوان بخشی از مقررات پیشگیری از تصادف پردازش، مونتاژ و متصل کنید. شما عملیات را آزمایش کرده و سیستم‌های الکتریکی را تجزیه و تحلیل خواهید کرد.

اگر بخواهید بر مهندسی برق تمرکز کنید، بیشتر مسئول آزمایش و ارزیابی ایمنی سیستم‌های الکتریکی خواهید بود. دریافت آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان برای شرکت‌ها دارای اهمیت زیادی است.

آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان و وظایف کاری

به عنوان یک برق‌کار صنعتی، شما مسئول انجام بازرسی‌های ایمنی، ثبت داده‌های تولید و همکاری با بخش‌های بالادستی و پایین دستی خواهید بود. شما در درجه اول برای مشاغل در صنایع فلزی و الکتریکی، ساختمان کارخانه‌ها یا صنعت خودرو کار خواهید کرد.

آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

همیشه کار خود را به گونه‌ای انجام خواهید داد که با مقررات زیست محیطی و ایمنی شغلی مطابقت داشته باشد. شما حتی نیازهای مشتری برای ایجاد سیستم‌ها و ابزارها قبل از استفاده را باید در نظر بگیرید. در این شرایط باید فاکتورهای اقتصادی و ایمنی محیط کار را نیز در نظر بگیرید.

در پایان شما آموزش Ausbildung خود را در مشاغل در صنعت برق یا مشاغل در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک برق‌کار صنعتی با تمرکز بر دستگاه‌ها و سیستم‌ها به پایان خواهید رساند.

الزامات یک برق‌کار صنعتی تحت آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

  1. شما به احتیاط و خرد نیاز دارید.
  2. همیشه باید استانداردهای ایمنی را رعایت کنید.
  3. ریاضیات و علوم کامپیوتر باید به طور طبیعی بلد باشید
  4. با قطعات سخت افزاری و نرم افزاری سروکار دارید.
  5. باید اندازه‌ها را به راحتی محاسبه کنید.
  6. مدرک دیپلم از دبیرستان کافی است.

چشم انداز شغلی برای یک تکنسین صنعتی تحت آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

آموزش برای تبدیل شدن به یک برق‌کار صنعتی به جای سه سال، بر خلاف سایر انواع آموزش، دو سال طول می‌کشد. پس از دو سال، می‌توانید حرفه خود را به شکل حرفه‌ای شروع کنید یا تحصیلات خود را ادامه دهید.

با داشتن گواهینامه استعداد مربی، می‌توانید به کارآموزان آموزش دهید که علاوه بر مدیریت، آن‌ها به عنوان استادکاران آموزش دیده، برق صنعتی شوند. متخصصان فنی رابط بین تخصص فنی و تجاری هستند و معمولاً در رده‌های متوسط یا بالاتر برنامه‌ریزی و مدیریت کار می‌کنند. برای تبدیل شدن به یک اقتصاددان تجاری فنی می‌توانید در دوره‌های اضافی ثبت نام کنید.

با مشاوران موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو صحبت کنید! آن‌ها شما را در مورد دوره‌های آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان روشن می‌کنند.

از ایمنی سیستم‌ها و تجهیزات الکتریکی هنگام برخورد با سیم‌های برق اطمینان حاصل کنید!

تماس با ما

نصب کننده سیستم برق: آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

نقش یک نصب کننده سیستم الکتریکی تحت آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان، نصب کنندگان سیستم‌های الکتریکی در استفاده از ترانسفورماتورها، ژنراتورها و سیستم‌های توزیع و ارزیابی زمان پاسخ سنسورهای آتش ماهر هستند.

اگر تصمیم بگیرید که آموزش Ausbildung را به عنوان یک مجری سیستم الکتریکی دنبال کنید، در سیستم‌های برق، امنیت و روشنایی قدرت خواهید داشت. نصب کننده‌های سیستم‌های الکتریکی در راه‌اندازی مکان‌های مونتاژ برای مشاغل کوچک و خانه‌های خصوصی کمک می‌کنند.

شما پس از یادگیری در مورد لیست قطعات، نمودارهای اسمبلی و نمودارهای مدار، فرآیندهای کاری را سازماندهی می‌کنید. می‌توانید پروفیل‌های ورق فلزی یا پلاستیکی را شکل دهید، آن‌ها را جوش دهید و دستگاه‌ها و زیرسیستم‌های کاملی را از قطعات یا مجموعه‌های الکتریکی مختلف جمع آوری کنید.

پس از تکمیل همه چیز، می‌توانید همه چیز (حسگرهای آتش، پریزها، سیستم‌های روشنایی، یا سیستم‌های تماس اضطراری) را در محل کار ایمن کنید.

آموزش نصب کننده سیستم‌های الکتریکی آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

برای تبدیل شدن به یک برق‌کار به یک برنامه آموزشی دوگانه آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان نیاز دارید. هم‌زمان در مدرسه فنی حرفه‌ای و شرکت آموزشی برگزار می‌شود. آن‌ها دروس برای مدرسه حرفه‌ای را در چند ساعت یا در روزهای خاصی از هفته برنامه‌ریزی می‌کنند. شما سه سال را صرف آموزش می‌کنید. بعد از نیمه اول آموزش یا در اواسط سال دوم آموزشی یک آزمون متوسط گرفته می‌شود. امتحان نهایی بعد از آموزش Ausbildung برگزار می‌شود.

چشم انداز شغلی برای نصب کننده سیستم الکتریکی آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

پس از آموزش‌های بیشتر، می‌توانید یک مدیر فنی کسب و کار شوید، جایی که مسئولیت‌هایی را در پست‌های مدیریتی میانی یا بالاتر در مشاغل تجاری و صنعتی به عهده می‌گیرید. اگر یک آزمون را با آموزش کامل کنید، در رشته مهندسی برق به عنوان سرکارگر صنعتی تخصص می‌گیرید که در آنجا وظایف مدیریتی و فنی را انجام خواهید داد.

آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان

شما می‌توانید مدرک لیسانس خود را در مهندسی برق دنبال کنید و در زمینه فروش فنی یا برنامه‌ریزی تولید کار کنید. شما همچنین می‌توانید خوداشتغال شوید و کسب و کار خود را به عنوان برنامه‌نویس یا مشاور فروش راه‌اندازی کنید.

اکنون می‌توانید با مشاور ویکو صحبت کنید. آن‌ها در مورد برنامه آوسبیلدونگ متخصص برق در آلمان به شما خواهند گفت. درخشش باشکوهی در حرفه برقی خود ایجاد کنید.

در هر زمانی می‌توانید با موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو در ارتباط باشید و هر نوع اطلاعات درباره آوسبیلدونگ آلمان را کسب کنید. مشاوران این شرکت هر سؤالی درباره این شغل داشته و می‌توانند کمک زیادی به فرد متقاضی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *