آلمان

آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان

آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان

آیا شما به اطلاعات بیشتری در مورد آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان یا آموزش حرفه‌ای در آلمان نیاز دارید؟ در اینجا همه آنچه را که باید در مورد آموزش حرفه‌ای که آلمان به آن معروف است یا آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان می‌توانید پیدا کنید. برنامه‌های کاربردی دیجیتال و فناوری هوشمند، زندگی روزمره ما را تعریف می‌کنند. ابزارها با چاپگرهای سه بعدی چاپ می‌شوند، زبان‌ها را می‌توان با برنامه‌ها یاد گرفت و ربات‌ها وظایف زیادی را بر عهده گرفته‌اند. در نتیجه، صنعت IT یکی از نوآورترین بخش‌ها در جهان است.

آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان

آیا شما به اطلاعات بیشتری در مورد آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان یا آموزش حرفه‌ای در آلمان نیاز دارید؟ در اینجا همه آنچه را که باید در مورد آموزش حرفه‌ای که آلمان به آن معروف است یا آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان می‌توانید پیدا کنید.

برنامه‌های کاربردی دیجیتال و فناوری هوشمند، زندگی روزمره ما را تعریف می‌کنند. ابزارها با چاپگرهای سه بعدی چاپ می‌شوند، زبان‌ها را می‌توان با برنامه‌ها یاد گرفت و ربات‌ها وظایف زیادی را بر عهده گرفته‌اند. در نتیجه، صنعت IT یکی از نوآورترین بخش‌ها در جهان است.

آلمان هنوز تحت تأثیر روحیه نوآوری است، به این معنی که بازارهای آلمان برای فناوری اطلاعات، مخابرات و لوازم الکترونیکی مصرفی در موقعیت‌های پیشرو در اروپا قرار دارند. با نرخ مبتکر تقریباً 85 درصد، این صنعت نه تنها یکی از نوآورترین صنعت‌ها در آلمان است، بلکه موتور محرکه اقتصاد آلمان است و گردش مالی 178 میلیارد یورویی ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که متخصصان فناوری اطلاعات در آلمان بیش از همیشه مورد تقاضا هستند؛ بنابراین تقاضا برای آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان برای مهاجرت زیاد است.

تقاضا برای آوسبیلدونگ متخصصIT در آلمان

آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان: متخصصان فناوری اطلاعات در تقاضای فوری برای جذب هستند.

یکی از فرصت‌های شغلی و توسعه متنوع در آلمان را با استفاده از توانایی‌ها و خلاقیت‌های حرفه‌ای خود انتخاب کنید! در سال 2020، بیش از 86000 موقعیت شغلی در بخش فناوری اطلاعات خالی مانده است. بنابراین متخصصان IT با تجربه یا واجد شرایط می‌توانند به مشاغل جذاب در شرکت‌های کوچک و متوسط، در صنعت تولید یا شرکت‌های بزرگ بین‌المللی امیدوار باشند. متخصصان در زمینه‌های زیر به ویژه مورد تقاضا هستند:

آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان

  • توسعه نرم افزار: شما به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار، نرم افزاری را با استفاده از زبان برنامه‌نویسی مناسب طراحی و پیاده سازی خواهید کرد. کار شما کاربر محور خواهد بود و می‌توانید برنامه‌های کاربردی کامل یا بلوک‌های ساختمان فردی را برنامه‌ریزی کنید.
  • پشتیبانی برنامه: در این شغل شما نرم افزار و سخت افزاری مانند SAP یا SharePoint را نگهداری و پشتیبانی می‌کنید. با کار در پشتیبانی برنامه، شما یک نقطه مرکزی تماس برای محصولات این شرکت هستید.
  • امنیت فناوری اطلاعات: به عنوان یک متخصص امنیت فناوری اطلاعات، مسئولیت حفاظت از داده‌های شرکت بر عهده شما خواهد بود. آموزش مداوم بیشتر برای به روز ماندن و همچنین کار بر روی راه‌حل‌های جدید برای سیستم‌های نرم افزاری بخشی از مسئولیت شما است.
  • علم داده: به عنوان یک دانشمند داده، شما مقادیر زیادی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل خواهید کرد و راه‌حل‌های مناسب را استنباط خواهید کرد. برای این منظور از روش‌های مختلفی در فناوری اطلاعات و ریاضیات استفاده خواهید کرد.

مهاجرت به المان برای یک متخصص آی تی با توجه به موارد بیان شده به این صورت است که مهاجر با دریافت آوسبیلدونگ متخصص IT می‌تواند یکی از این مشاغل در بالا را دریافت کند و البته از حقوق و مزایای خوبی نیز برخوردار خواهد شد. گروه مهاجرتی کار ویکو نیز در این مورد می‌تواند به مهاجران ایرانی برای دریافت این مدرک با توجه به قوانین موجود کمک کند.

آیا برای آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان به ویزا نیاز دارم؟

به عنوان شهروند اتحادیه اروپا، لیختن اشتاین، ایسلند، نروژ یا سوئیس، نیازی به ویزا یا ویزا ندارید. اجازه اقامت برای کار در آلمان اتباع کشورهای دیگر نیاز به یک اجازه اقامت دارد. اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کار برای متخصصان واجد شرایط و کارت آبی اتحادیه اروپا را در بخش ” ویزا ” بیابید.

تماس با ما
نکته: آیا تجربه عملی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارید اما مدرک رسمی ندارید؟ اطلاعات بیشتر را در بخش ” ویزای کاری برای متخصصان فناوری اطلاعات ” بیابید.
دریافت ویزای کار برای متخصصان فناوری اطلاعات با سابقه کاری قابل توجه چیست؟

  • به شما پیشنهاد کار در بخش فناوری اطلاعات در آلمان داده شده است.
  • شما می‌توانید مدرکی دال بر حداقل سه سال تجربه در فناوری اطلاعات در هفت سال گذشته ارائه دهید. تجربه حرفه‌ای شما به اندازه کافی شما را برای شغلی که می‌خواهید دنبال کنید واجد شرایط می‌کند.
  • شما قادر به ارائه مدرکی دال بر دانش نظری مرتبط موردنیاز برای شغل مورد نظر در قالب دوره‌های آموزشی و آزمون هستید.موقعیت بالقوه شما در آلمان با حقوق ناخالص سالانه حداقل 50760 یورو (از سال 2022) پرداخت می‌شود.

    مهارت‌های زبان آلمانی شما مطابق با حداقل سطح B1 است چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان‌ها (CEFR). در موارد فردی، اگر زبانی که در محل کار صحبت می‌شود آلمانی نباشد، نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر مهارت زبان آلمانی ندارید.

دوره کارآموزی متخصص IT

طول دوره کارآموزی خود به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات، با حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در شرکت‌ها آشنا خواهید شد. شما از همکاران خود در محیط SAP حمایت خواهید کرد و به عنوان مثال، معنی کار بر روی پروژه‌ها را با استفاده از روش SCRUM چابک خواهید آموخت.

آوسبیلدونگ متخصص IT در آلمان

به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات و متخصص در توسعه برنامه، تمرکز شما بر برنامه‌نویسی است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نرم‌افزارها و برنامه‌ها را توسعه دهید و چگونه آن‌ها را آزمایش و تطبیق دهید. در هر مرحله گروه مهاجرتی کار ویکو می‌تواند به شما اطلاعات کافی برای مهاجرت کاری به آلمان را بدهد.

مدارک موردنیاز:

مدرک تحصیلی متوسطه

مدت زمان:

3 سال،

کمک‌هزینه کارآموزی:
  • سال اول کارآموزی: 800 یورو
  • سال دوم کارآموزی: 900 یورو
  • سال سوم کارآموزی: 1000 یورو

برای 40 ساعت در هفته و ساعات کاری انعطاف پذیر.

مزایا یک کارآموز در یک شرکت IT : 30 روز تعطیلات، کمک‌هزینه سفر، کافه تریا، تخفیف کارمند، جشن کریسمس و تابستان، حامی شاگرد (یک شاگرد پیشرفته برای پاسخ به سؤالات و ارائه پشتیبانی در دسترس است).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *