آلمان

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

آیا استعداد سازمانی (آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک) واقعی دارید، آیا به مدیریت علاقه دارید و دوست دارید ارتباط برقرار کنید؟ در شغل خود به عنوان یک کارمند تجاری، شما این فرصت را دارید که تمام این مهارت‌ها و ترجیحات را با موفقیت پیاده سازی کنید. شما کارکنان تجاری را در هر صنعتی خواهید یافت، زیرا مهارت‌های آن‌ها در همه شرکت‌ها موردنیاز است.

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

آیا استعداد سازمانی واقعی دارید، آیا به مدیریت علاقه دارید و دوست دارید ارتباط برقرار کنید؟ در شغل خود به عنوان یک کارمند تجاری، شما این فرصت را دارید که تمام این مهارت‌ها و ترجیحات را با موفقیت پیاده سازی کنید.

شما کارکنان تجاری را در هر صنعتی خواهید یافت، زیرا مهارت‌های آن‌ها در همه شرکت‌ها موردنیاز است. این مقاله به بررسی آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک می‌پردازد. چشم انداز این شغل عالی است و دستمزد آن چشمگیر است. حوزه مسئولیت شما در درجه اول بر اساس فروش کالاها، محصولات و خدمات است.

به عنوان مثال، در خرده فروشی شما مسئول اطمینان از این هستید که قفسه‌ها همیشه پر هستند تا تقاضای مشتری برآورده شود. ذخیره سازی مواد یا محصولات، همچنین حسابداری، خرید یا فروش نیز زمینه‌های بالقوه فعالیت هستند.

از آنجایی که این شغل معمولاً شامل ارتباط‌های زیادی با مشتری است، مهم است که از برخورد با مردم لذت ببرید، ارتباط برقرار کنید و ذهنیتی خدمت گرا و شخصیتی دوستانه داشته باشید. این امر در مورد تماس شخصی و همچنین مکالمات تلفنی که اغلب بخش بزرگی از کار شما را تشکیل می‌دهند، صدق می‌کند.

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

از آنجایی که شما زیاد با کامپیوتر کار می‌کنید، منطقی است که با برنامه‌های رایج در اینجا آشنا شوید. کارمندان تجاری می‌توانند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرند، به همین دلیل است که این حرفه هم به عنوان یک هدف شغلی برای جوانان بسیار محبوب است

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک و حقوق به عنوان منشی بازرگانی

متوسط دستمزد کارمندان تجاری حدود 2350 یورو در ماه است. با این حال، نوسانات قابل توجهی در اینجا می‌تواند وجود داشته باشد، زیرا آن‌ها در بخش‌های مختلف کار می‌کنند و تفاوت‌های حقوقی مربوطه وجود دارد، به عنوان مثال به دلیل قراردادهای جمعی. مکان مطمئناً بر روی چشم انداز درآمد تأثیر می‌گذارد.

در حالی که میانگین حقوق در شمال آلمان حدود 2250 یورو در ماه است، در مناطق جنوبی، به عنوان مثال در بادن-وورتمبرگ، می‌توانید منتظر دستمزد متوسط تقریباً 2600 یورو باشید؛ مانند بسیاری از مشاغل، دستمزدها با تجربه و مدارک کاری بیشتر افزایش می‌یابد. اندازه شرکت نیز می‌تواند بر حقوق شما تأثیر بگذارد.

با این حال، قبل از اینکه درآمد کارمندی را دریافت کنید، ابتدا یک دوره آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک را تکمیل می‌کنید که بسته به سال آموزش به صورت فارغ التحصیلی پاداش می‌گیرد. این معمولاً بین 510 تا 790 یورو در سال اول کارآموزی، 660 تا 860 یورو در سال دوم کارآموزی و 720 تا 950 یورو ناخالص در ماه در سال سوم است.

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک و آموزش به عنوان منشی بازرگانی

اگر می‌خواهید به عنوان کارمند بازرگانی کار کنید، ابتدا باید یک دوره کارآموزی تجاری را تکمیل کنید. معمولاً سه سال طول می‌کشد، برخی از شرکت‌ها نیز اجازه کاهش نیم سال یا یک سال کامل را می‌دهند. انتخاب رشته‌های کارآموزی تجاری متنوع و گسترده است.

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

از جمله اینکه شما این فرصت را دارید که به عنوان کارمند خرده فروشی، کارمند صنعتی، کارمند اداری یا عمده فروشی و تجارت خارجی آموزش ببینید. بخش‌های دیگر عبارتند از حمل و نقل، بیمه، گردشگری و اوقات فراغت یا املاک و مستغلات.

در بسیاری از شرکت‌ها، آموزش به صورت دوگانه برگزار می‌شود، جایی که شما چند روز در هفته در آموزشگاه حرفه‌ای شرکت می‌کنید و در بقیه زمان‌ها آموزش عملی را در شرکت انجام می‌دهید.
مبانی مهم شامل حوزه‌های اقتصادی مانند حسابداری، ریاضیات تجاری، اقتصاد، مالیات و امور مالی است.

فروش، خرید و تجارت نیز بخشی از تمرکز تخصصی کلیه دوره‌های آموزشی آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک است. همچنین دانش تخصصی خاص صنعت را در شرکت و مدرسه حرفه‌ای دریافت خواهید کرد. شما امتحانات متوسط و نهایی خود را در اتاق صنعت و بازرگانی شرکت می‌کنید.

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک: ویژگی‌ها و الزامات برای کارکنان تجاری

بسیاری از شرکت‌های آموزشی حداقل به یک گواهی پایان دوره متوسطه خوب نیاز دارند. بیشتر فارغ‌التحصیلان دبیرستان فنی ترجیح داده می‌شوند. اگر نمرات شما در ریاضیات و آلمانی خوب باشد، شانس ایده آلی دارید. بسته به صنعت، دانش خوب انگلیسی نیز مفید است، به عنوان مثال در گردشگری یا در شرکت‌های بین‌المللی با مشتریان انگلیسی زبان ممکن است روبرو شوید.

تماس با ما

همچنین باید با کامپیوترها و برنامه‌های آفیس مانند ورد، اکسل و پاورپوینت آشنایی داشته باشید، زیرا در کار خود با آن‌ها کار زیادی خواهید داشت، خواه انجام مکاتبات تجاری یا انجام محاسبات و یا تهیه ارائه.

ویژگی‌های مفید دیگر مهارت‌های ارتباطی، کار گروهی و روش دقیق و کامل کار است. از آنجایی که برنامه‌ریزی و سازماندهی نیز بخشی از وظایف معمول شماست، ابتکار عمل و احساس مسئولیت لازم است.

اگر قبلاً دانش تجاری دارید، به عنوان مثال از طریق آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک یا مشاغل دانشجویی در شرکت‌های مربوطه، این می‌تواند به عنوان یک درب بازکننده بهتر برای این کار باشد.

درخواست به عنوان یک کارمند تجاری: آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

شما درخواست خود را به شکل مکتوب کلاسیک می‌نویسید. یک نامه کاربردی معنی دار ، یک رزومه کامل و کپی از گواهینامه‌های شما و هر مدرک دیگری موردنیاز است. معمولاً یک عکس پیوست می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها اهمیت زیادی به ظاهر آراسته می‌دهند، مانند بانک‌ها، شرکت‌های بیمه یا سایر مؤسساتی که در آن‌ها تماس منظم با مشتریان برقرار می‌شود. بنابراین مطمئن شوید که در عکس برنامه خود به درستی لباس پوشیده‌اید.

صنایع بسیار متنوعی وجود دارد – بنابراین در نامه حمایتی خود به صراحت توضیح دهید که چرا منطقه‌ای که شرکت در آن فعالیت می‌کند را انتخاب کرده‌اید. هر چه انگیزه شخصی خود را واضح‌تر و قابل درک تر ارائه دهید، معتبرتر ظاهر می‌شوید و از تعداد زیادی از متقاضیان متمایز می‌شوید.

اگر به اولین جلسه برای آشنایی با یکدیگر دعوت شده‌اید، مطمئن شوید که مرتب و با اعتماد به نفس ظاهر می‌شوید. این می‌تواند هنگام تصمیم گیری در مورد متقاضی تعیین کننده باشد.
برای آشنایی بیشتر با آوسبیلدونگ آلمان و مهاجرت کاری به آلمان و چگونگی آن، همچنین دریافت ویزای کاری آلمان به موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

آوسبیلدونگ کارمند تجارت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *