آلمان

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

آیا کتاب به زبان انگلیسی می‌خوانید، سریال‌ها را به زبان اصلی تماشا می‌کنید و در تعطیلات می‌توانید به راحتی منو رستوران‌ها را به زبان محلی ترجمه کنید؟ پس یک شغل برای شما با توجه به تسلط بر زبان که مناسب شماست پیدا می‌شود! اما دقیقا چه حرفه‌هایی با تسلط بر زبان آلمانی و انگلیسی وجود دارد؟ این مقاله به تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان و ویزای کاری آلمان می‌پردازد.

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

آیا کتاب به زبان انگلیسی می‌خوانید، سریال‌ها را به زبان اصلی تماشا می‌کنید و در تعطیلات می‌توانید به راحتی منو رستوران‌ها را به زبان محلی ترجمه کنید؟ پس یک شغل برای شما با توجه به تسلط بر زبان که مناسب شماست پیدا می‌شود! اما دقیقه چه حرفه‌هایی با تسلط بر زبان آلمانی و انگلیسی وجود دارد؟ این مقاله به تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان می‌پردازد.

چه حرفه‌هایی با تسلط بر زبان وجود دارد؟

طیف گسترده‌ای از حرفه‌ها وجود دارد که در آن‌ها استعداد زبانی شما به خوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینکه دقیقه چقدر با زبان درگیر هستید به منطقه‌ای که می‌خواهید در آن کار کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، منطقه تجاری یا تجارت بین‌المللی وجود دارد.

منطقه‌ای وجود دارد که باید به طور خاص به زبان‌های آن منطقه صحبت کنید یا ترجمه کنید، یا باید به سادگی با مردم شهرهای مختلف سر و کار داشته باشید؛ بنابراین، قبل از دریافت آوسبیلدونگ آلمان، باید در نظر بگیرید که آیا دوست دارید در یک دفتر اداری کار کنید، با مردم ارتباط زیادی داشته باشید یا از مهارت‌های سازمانی و ارتباطی خود استفاده کنید. تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان بسیار زیاد است.

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

زبان برای بازرگانان و در تجارت و تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

اگر دوست دارید در دفتری اداری کار کنید، شغل منشی اروپایی یا آموزش افسر مخابرات و شناسایی الکترونیک برای شما مناسب است. دبیران اروپایی دائماً با شرکت‌های خارج از کشور در تماس هستند و به گروه خود در مذاکرات کمک می‌کنند. شما باید بتوانید سه زبان خارجی را روان صحبت کنید. شما روزانه تماس‌های تلفنی برقرار می‌کنید و نقش مترجم را در جلسات کاری به عهده می‌گیرید.

به عنوان یک افسر مخابرات و اطلاعات الکترونیک، شما برای دولت آلمان کار خواهید کرد و اطلاعات خارج از کشور را شنود خواهید کرد. البته باید بتوانید آن‌ها را درک کنید. علاوه بر زبان انگلیسی، زبان رسمی کشوری که در آن در زمینه پیام رسانی تخصص دارید را نیز یاد خواهید گرفت. البته مشاغل بیشتری در این زمینه وجود دارد:

  • مطالعات دوگانه در مدیریت بین‌الملل
  • آموزش به عنوان دستیار تجاری – زبان‌های خارجی و مکاتبات
  • کارآموزی به عنوان کارمند مدیریت دفتر – خبرنگار زبان خارجی
  • آموزش کارمند صنعتی زبان خارجی

صحبت کردن و ترجمه زبان‌ها و تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

اگر علاوه بر آلمانی، به زبان‌های خارجی دیگر نیز خیلی خوب صحبت می‌کنید یا دوست دارید آن‌ها را یاد بگیرید، می‌توانید بعداً به عنوان مترجم کار کنید یا به عنوان خبرنگار زبان خارجی کارآموزی کنید. شما نه تنها باید به زبان‌ها علاقه داشته باشید، بلکه باید یک نوع ارتباطی باشید، زیرا با افراد زیادی از زمینه‌های مختلف در ارتباط خواهید بود. حوزه‌های فعالیت شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد، از سیاست گرفته تا رسانه و شرکت‌های فعال بین‌المللی. هرچه تقاضای زبان‌های خارجی که شما صحبت می‌کنید بیشتر باشد، شانس شما برای یافتن شغل بیشتر می‌شود. نه تنها در آلمان بلکه در سراسر جهان. سایر مشاغل زبان در این زمینه:

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

  • آموزش بیشتر به عنوان مترجم
  • آموزش روزنامه نگاری
  • مطالعه دوگانه مدیریت گفتار درمانی

کلمات برای همه آسان نیست. به ویژه بسیاری از کودکان دارای اختلالات گفتاری هستند، به عنوان مثال آن‌ها نمی‌توانند صداهای خاصی را تلفظ کنند؛ اما بسیاری از افراد مسن در صحبت کردن نیز مشکل دارند که می‌تواند به عنوان مثال به دلیل زوال عقل یا سکته مغزی باشد. با آموزش به عنوان گفتار درمانگر یا با مدرک دوگانه در گفتار درمانی، می‌توانید به افراد کمک کنید تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند.

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان: صنعت حمل و نقل، هتلداری

فرودگاه بدون شک یک فضای کاری بزرگ برای متخصصان زبان است. به عنوان مهماندار یا خلبان، شما با مسافران و همکاران از سراسر جهان در تماس هستید. به عنوان یک کنترل کننده ترافیک هوایی، هواپیماها را هدایت می‌کنید و به عنوان یک کارمند گردشگری مطمئن می‌شوید که هر مشتری سفر مناسب خود را پیدا می‌کند. مثلاً با هتل‌های بین‌المللی تماس می‌گیرید و سفرها را سازماندهی می‌کنید؛ اما البته حرفه‌های بیشتری در این زمینه وجود دارد:

  • کارآموزی به عنوان آژانس مسافرتی
  • مدرک دوگانه گردشگری
  • کارآموزی به عنوان منشی خدمات در ترافیک هوایی
  • آموزش به عنوان دستیار گردشگری و هتلداری

تماس با ما

شرایط کار و تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

اگر شغلی دارید که باید بر زبان آلمانی و دیگر زبان‌ها مسلط باشید، از صحبت کردن با آن‌ها نترسید. شما باید ذهنی باز داشته باشید و سعی کنید زبان‌های زیادی از جمله آلمانی و انگلیسی را یاد بگیرید به صورتی که کاملاً مسلط باشید مخصوصاً با مهاجرت کاری به آلمان سعی کنید به این موارد توجه بیشتری داشته باشید زیرا نه تنها مهارت‌های ارتباطی لازم است، بلکه یک حافظه خوب نیز لازم است.

از این گذشته، همیشه لغات و اصطلاحات فنی جدیدی وجود دارد که باید آن‌ها را ذخیره و تکرار کنید. این حرفه‌ها اغلب با اقامت در خارج از کشور دست به دست هم می‌دهند که البته تمایل خاصی برای سفر می‌طلبد. در برخی زمینه‌ها، تمایل شما به کمک و همدلی شما نیز لازم است. هر کاری که می‌خواهید بعداً به صورت حرفه‌ای انجام دهید شرکت بین‌المللی کاریابی ویکو تضمین می‌کند که آموزش مناسب را برای شما خواهد داشت.

سخن پایانی درباره تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

وقتی به حرفه‌هایی فکر می‌کنید که به زبان‌ها مربوط می‌شوند، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند این است که باید تا حد امکان در بسیاری از زبان‌های خارجی مهارت داشته باشید یا حتی دوزبانه بزرگ شوید. با این حال، ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم، این‌ها پیش نیاز نیستند! در حرفه‌هایی که با زبان‌های دیگر سروکار دارند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. به طور کلی، بین:

  1. حرفه‌هایی با زبان‌های خارجی
  2. مشاغل زبان خارجی

تاثیر تسلط بر زبان در مهاجرت کاری به آلمان

در مشاغل با زبان‌های خارجی ، تمرکز بسیار بیشتر بر روی صلاحیت فنی از شغل واقعی است و از زبان خارجی به عنوان کمک استفاده می‌شود. اما در مورد مشاغل زبان خارجی ، دقیقاً برعکس است، مهارت‌های زبانی مورد نیاز است و این بخشی مستقیم از کار روزمره شماست. با این حال، مشاغلی نیز وجود دارند که در آن‌ها لزوماً با زبان‌های خارجی کار نمی‌شود، بلکه بیشتر به فکر استفاده صحیح از زبان آلمانی است. بنابراین لازم نیست یک نابغه زبان خارجی باشید تا شغلی را با یک یا چند زبان شروع کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *