آلمان

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان

آوسبیلدونگ آلمان ترکیبی از آموزش در حین کار و یادگیری در کلاس است که شما را به شغل تجاری در آلمان هدایت می‌کند. در آلمان، این یک راه بسیار محبوب برای دریافت آموزش حرفه‌ای است. با این حال، آیا می‌توان یک برنامه آوسبیلدونگ را به زبان انگلیسی پیدا کرد؟ زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان

آوسبیلدونگ آلمان ترکیبی از آموزش در حین کار و یادگیری در کلاس است که شما را به شغل تجاری در آلمان هدایت می‌کند. در آلمان، این یک راه بسیار محبوب برای دریافت آموزش حرفه‌ای است. با این حال، آیا می‌توان یک برنامه آوسبیلدونگ را به زبان انگلیسی پیدا کرد؟ زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان چیست؟

هیچ برنامه یا دوره کارآموزی آوسبیلدونگ در آلمان به زبان انگلیسی وجود ندارد. مدارس حرفه‌ای به زبان آلمانی صحبت می‌کنند. علاوه بر این، زبان رسمی کار آلمانی است.

آوسبیلدونگ رایج‌ترین مسیر برای افرادی است که می‌خواهند بلافاصله بعد از مدرسه شروع به کار کنند. کارآموزان هم‌زمان با دریافت حقوق ماهانه در کل برنامه کار و تحصیل می‌کنند. در اصل زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان به زبان بومی این کشور است.

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان: زبان انگلیسی

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان، به زبان انگلیسی به دلیل ماهیت کار و تحصیل نادر یا تقریباً غیرممکن است. اکثر برنامه‌های حرفه‌ای کارآموزان را برای محیط کار آلمان آماده می‌کند، بنابراین زبان آلمانی یک ضرورت است. برخی از برنامه‌های آموزشی رایج برای مشاغل صنایع‌دستی مانند پرستاران، نانواها، بازرگانان، برق‌کاران، راننده آمبولانس، دستیاران پزشک، لوله‌کش، سنگ‌تراش، نقاش، آرایشگری و … در نظر گرفته شده است.

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان

هنگام کار در این حرفه در آلمان، به احتمال زیاد باید در محل کار خود آلمانی صحبت کنید. در نتیجه، زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان همان زبان آلمانی است. در واقع هم آموزش در مدرسه و هم شرکت‌های کاری به زبان آلمانی صحبت می‌کنند.

الزامات زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان

علاوه بر این، یکی از الزامات اصلی زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان برای متقاضیان خارجی، تسلط به زبان آلمانی است. باید با یکی از گواهی‌های رسمی زبان تأیید شود. هیچ الزام قانونی برای مدرک زبان خاصی وجود ندارد. شرکت یا کالج استخدام کننده تعیین می‌کند که به کدام اسناد نیاز دارند. به طور کلی، گواهی‌های زیر به طور گسترده در آلمان پذیرفته می‌شوند:

  • مدرک زبان آلمانی حداقل سطح B1: گوته، telC، TestDaF، آزمون زبان آلمانی برای پذیرش دانشگاه.

از نظر شرایط مورد نیاز برای زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان، خوشبختانه، کارآموزی برخلاف برنامه‌های آموزش عالی، شرایط پذیرش بسیار کمی دارد.

تسلط به زبان آلمانی

مدرک پایان کالج در آلمان به رسمیت شناخته شده است. زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان درست است که آلمانی است اما می‌توان در برخی موارد از انگلیسی نیز استفاده کرد. با این حال، شما هنوز فرصت دارید Ausbildung را در آلمان با زبان انگلیسی انجام دهید و از مهارت‌های انگلیسی خود استفاده کنید. برنامه‌هایی وجود دارد که برخی از کلاس‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، به علاوه می‌توانید بعد از آن از زبان انگلیسی در محل کار استفاده کنید. برنامه‌های Ausbildung با زبان انگلیسی عبارت‌اند از:

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان به زبان انگلیسی با توجه به تخصص:

  • مهماندار هواپیما
  • دستیار مدیریت گردشگری
  • آژانس مسافرتی
  • دستیار مدیریت هتل
  • مترجم

تماس با ما

 مهماندار یا مهماندار هواپیما

در واقع، مهماندار بودن بین‌المللی‌ترین شغلی است که می‌توانید به آن فکر کنید. زبان رسمی شما در محل کار انگلیسی است مگر اینکه در شیفت پرواز ملی در آلمان باشید.
همچنین در شرایط اضطراری، مهماندار هواپیما باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. در طول دوره Ausbildung، کارآموزان برخی از موضوعات را به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند. علاوه بر کمک‌های اولیه و سایر وظایف، در طول آموزش زبان انگلیسی خود را نیز بهبود خواهید بخشید.

 دستیار مدیریت گردشگری

به عنوان یک دستیار مدیریت گردشگری، به مردم کمک می‌کنید تا تعطیلات خود را انتخاب، رزرو و سازماندهی کنند. در محل کار، شما با آژانس‌های مسافرتی، اپراتورهای تور، شرکت‌های اتوبوسرانی و خطوط هوایی ارتباط برقرار می‌کنید. از این رو، استفاده از زبان انگلیسی بخشی از کار است.

دستیار مدیریت هتل یا کارمند هتل

این برنامه Ausbildung در آلمان بسیار محبوب است و هر هتل حداقل به یک نفر برای این موقعیت نیاز دارد. در واقع، هنگام کار در گردشگری و مهمان‌نوازی، از زبان انگلیسی بسیار استفاده خواهید کرد. همچنین ممکن است سایر کارمندان انگلیسی زبان هتل را مدیریت کنید.

 مترجم

به عنوان مترجم، باید آلمانی و زبان دوم را روان بدانید. معمولاً متقاضیان علاوه بر زبان انگلیسی به زبان خارجی دیگری نیز نیاز دارند.

روند درخواست به زبان آلمانی است

فرآیند درخواست برای برنامه Ausbildung کاملاً به زبان آلمانی است. همان‌طور که اشاره کردیم، هیچ آموزش حرفه‌ای وجود ندارد که در آن تدریس 100% به زبان انگلیسی باشد، به هر حال باید آلمانی بدانید.

از این رو، درخواست به زبان آلمانی تکمیل می‌شود و به مدرسه یا شرکت خاص ارسال می‌شود. شرکت‌ها اغلب یک سال قبل از شروع برنامه شروع به جستجوی کارآموزان می‌کنند. پس در اسرع وقت اقدام کنید.

زبان مورد نیاز برای آوسبیلدونگ آلمان

درخواست برای Ausbildung شامل یک رزومه، انگیزه نامه یا نامه پوششی و گواهی است. نامه پوششی به Bewerbung مهم‌ترین سند است. اطمینان حاصل کنید که آن را به خوبی نوشته‌اید، همیشه آن را با جزئیات به کارفرمای خاص در زمانی که آن‌ها را انتخاب می‌کنید، تحویل دهید.

آیا خارجی‌ها می‌توانند Ausbildung را در آلمان انجام دهند؟

Ausbildung یا آموزش حرفه‌ای یک انتخاب شغلی معمولی برای فارغ‌التحصیلان مدارس آلمان است؛ اما آیا می‌توان به عنوان یک تبعه خارجی در چنین برنامه‌ای شرکت کرد؟
پاسخ بله است! هیچ محدودیتی برای ملیت متقاضی Ausbildung در آلمان وجود ندارد. مردم از همه کشورها از این برنامه استقبال می‌کنند. در واقع، آلمان فعالانه در تلاش است تا حد امکان کارآموزان خارجی بیابد، کمبود نیروی کار واجد شرایط بسیار زیاد است.

در نتیجه، همه ملیت‌ها (اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا) مجاز به درخواست و شرکت در Ausbildung در آلمان هستند. پس از اتمام برنامه، می‌توان در یک کشور شغلی پیدا کرد و برای اجازه اقامت مناسب اقدام کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درخواست Ausbildung به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا را در اینجا بخوانید.

آموزش حرفه‌ای (کارآموزی) یا Ausbildung یک برنامه آموزشی برای مشاغل غیر آکادمیک است که در آن شرکت‌کنندگان مهارت‌ها و دانش لازم را برای فعالیت حرفه‌ای خود دریافت می‌کنند. هم‌زمان با دریافت حقوق ماهیانه کار و تحصیل می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به موسسه کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *