آلمان

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

این‌ها 7 وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان، از سایت‌های برتر آگهی کار در آلمان هستند. شما می‌توانید از این سایت های کاریابی برای ایجاد بهترین استخدام برای شرکت خود استفاده کنید. همه ما می‌دانیم که تبلیغات شغلی بهترین راه برای جذب نامزدها است؛ اما اینترنت مملو از وب سایت های جعلی است که به عنوان سایت های عالی برای ارسال شغل معرفی می‌شوند.

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

انتخاب مطلوب‌ترین نامزدها برای این شغل حیاتی‌ترین کار برای یک مدیر استخدام است. استخدام کاملاً بر اساس نیازها و الزامات موقعیت‌های شغلی آزاد است.

بیایید با 7 سایت برتر آگهی کار در آلمان شروع کنیم.

  1. Stepstone
  2. Stellenanzeigen
  3. Jobrapido
  4. Kimeta
  5. Jobvector
  6. Indeed
  7. Monster

این‌ها 7 سایت برتر آگهی کار در آلمان هستند. شما می‌توانید از این سایت های کاریابی برای ایجاد بهترین استخدام برای شرکت خود استفاده کنید. همه ما می‌دانیم که تبلیغات شغلی بهترین راه برای جذب نامزدها است؛ اما اینترنت مملو از وب سایت های جعلی است که به عنوان سایت های عالی برای ارسال شغل معرفی می‌شوند.

به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا تمام مشکلات استخدامی شما را حل کنیم. اگر به دنبال سایت های آگهی کار برای تبلیغ شغل خود در آلمان هستید، در مکان مناسبی هستید. ما 7 سایت برتر آگهی کار در آلمان را به طور اختصاصی برای شما فهرست کرده‌ایم.

قبل از هر چیز، باید مطمئن شوید که یک آگهی شغلی قابل ارائه و جذاب تهیه کرده‌اید. یک آگهی شغلی جذاب با نوشتن یک شرح شغل خوب شروع می‌شود. در نتیجه شما نامزدهای عالی را برای موقعیت‌های شغلی خود جذب خواهید کرد. می‌توانید به کتابخانه شرح وظایف شرکت ویکو مربوط به صنایع مختلف مراجعه کنید. شما می‌توانید آن را همانطور که هستند استفاده کنید یا آن‌ها را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید. بیایید با 7 سایت برتر آگهی کار در آلمان شروع کنیم.

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان Stepstone:

Stepstone یکی از پرتال‌های شغلی پیشرو در آلمان است. این سایت آگهی استخدام به بسیاری از کارفرمایان در یافتن سریع مناسب‌ترین نامزدها کمک کرده است. برای درج آگهی استخدام باید بسته تبلیغاتی را با توجه به نیازهای استخدامی خود انتخاب کنید.

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

از آنجایی که استپ استون با 500 وب سایت همکاری می‌کند، آگهی‌های شغلی شما به متقاضیان بالقوه بیشتری می‌رسد. علاوه بر این، می‌توانید مستقیماً از طریق ایمیل با نامزدهای خود ارتباط برقرار کنید. این فرصتی را برای شما فراهم می‌کند که موقعیت‌های خود را سریع‌تر پر کنید. جستجوی نامزدها با استفاده از پایگاه داده DirectSearch آن‌ها به شما کمک می‌کند تا نامزدهای موردنظر را پیدا کرده و با آن‌ها تماس بگیرید.

Stellenanzeigen

این وب سایت کار یک سایت معروف آگهی کار در آلمان است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد یک پروفایل کارفرما ایجاد کنید تا به کاندیداها کمک کند شما را پیدا کنند. از نظر آماری، این سایت آگهی کار هر ماه بیش از 3.5 میلیون بازدید کننده دارد. علاوه بر این، آن‌ها با بیش از 300 شبکه رسانه‌ای شریک شده‌اند.

با آگهی‌های شغلی، می‌توانید یک تصویر برندینگ کارفرمایی قدرتمند برای شرکت خود ایجاد کنید. این وب‌سایت شغلی بر اساس نیاز شما، بزرگ‌ترین انتخاب از نامزدها را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید یک سرویس پست مستقیم را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد مستقیماً با نامزدهای احتمالی تماس بگیرید.

Jobrapido: وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

Jobrapido پیشروترین موتور جستجوی کار در جهان است. آن‌ها با استخدام خلاقانه خود بهترین استعدادها را در اختیار شما قرار می‌دهند. گزارش شده است که این سایت شغلی دارای 3.5 میلیون بازدیدکننده فعال و 2.5 میلیون شغل در ماه است.

تماس با ما

علاوه بر این، Jobrapido دارای 2 میلیون شرکت ثبت شده است. علاوه بر این، آن‌ها همچنین به شرکت ها در کشورهای مختلف خدمات ارائه می‌دهند. شما می‌توانید نامزدهایی برای صنایع مختلف مانند مراکز تماس، خرده فروشان، ارائه دهندگان خدمات و رستوران‌ها پیدا کنید.

Kimeta

Kimeta یکی از برترین پورتال‌های شغلی در آلمان است. از آنجایی که مشاغل اصلی را از شرکت ها، صفحات شغلی و مشاوره‌های شخصی جمع‌آوری می‌کند و به جویندگان کار ارائه می‌دهد، دسترسی فوق‌العاده‌ای دارد. Kimeta در حال حاضر حدود 2,205,342 آگهی استخدام در سایت موجود دارد.

شما می‌توانید برنامه‌های قیمت‌گذاری را با توجه به معیارهای استخدام خود انتخاب کنید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید برنامه‌های خود را در صورت تقاضا سفارشی کنید. ارسال تبلیغات در Kimeta سرگرم کننده است زیرا می‌توانید الگوهایی ایجاد کنید و آن‌ها را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید.

Jobvector: وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

این سایت آگهی استخدام یکی از سایت های برنده جایزه در آلمان است. این سایت اساساً یک بازار کار آنلاین تخصصی برای دانشمندان، پزشکان، مهندسان و متخصصان فناوری اطلاعات است. شما انواع کاندیداهای حرفه‌ای را از تازه واردها گرفته تا متخصصان با تجربه را در این سایت خواهید یافت.

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

Jobvector ویژگی‌های اضافی مانند نام تجاری کارفرما و نمایشگاه‌های استخدام را برای جذب برخی از بهترین استعدادها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بر این اساس برنامه‌های قیمت‌گذاری را برای آگهی‌های شغلی خود انتخاب کنید و آگهی‌های شغلی خود را برای استخدام نامزدهای واجد شرایط ارسال کنید.

Indeed

Indeed بهترین سایت آگهی کار در جهان است. این سایت مطمئن خواهد شد که مناسب‌ترین نامزد را مطابق با نیازهای استخدام خود پیدا می‌کنید. یک بخش خوب در مورد Indeed این است که می‌توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان ارسال کنید. با این وجود، حمایت مالی از تبلیغات شغلی شما، دسترسی و دید بالاتری را تضمین می‌کند.

Indeed ویژگی‌های اضافی مانند بینش حقوق، نام تجاری کارفرما و ایجاد پروفایل‌های شرکت را ارائه می‌دهد. با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانید مطمئن شوید که مناسب‌ترین نامزدها را برای شغل خود جذب می‌کنید.

وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

Monster: وب سایت های جستجوی کار برای مهاجرت کاری به آلمان

Monster یک سایت محبوب آگهی کار در آلمان است. بیش از 1200 استخدام کننده از سراسر جهان به طور منظم رزومه خود را در Monster جستجو می‌کنند. علاوه بر این، روزانه بیش از 2400 رزومه توسط استخدام کننده مشاهده می‌شود. تبلیغات شغلی خود را با استفاده از Monster مشاهده کنید، آگهی شغلی شما در 200 سایت شریک آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره آوسبیلدونگ آلمان و ویزای کاری آلمان به شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *