آلمان

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

آیا تمایل شما برای کمک به بیماران و تبدیل آن به سبک زندگی روزمره و آوسبیلدونگ دستیاری پزشکی زیاد است؟ شما باید یک برنامه کارآموزی (Ausbildung) را به عنوان دستیار پزشکی انتخاب کنید. برای برنامه آموزشی آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان سه سال زمان نیاز دارید. شما استانداردهای بهداشتی را در طول درمان و به کارگیری صحیح تکنیک‌های کمک‌های اولیه در مواقع اضطراری را یاد می‌گیرید.

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

آیا تمایل شما برای کمک به بیماران و تبدیل آن به سبک زندگی روزمره و شغل دستیاری پزشکی زیاد است؟ شما باید یک برنامه کارآموزی (Ausbildung) را به عنوان دستیار پزشکی انتخاب کنید.

نقش آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

اطلاعات بیمار را یادداشت می‌کنید، تجهیزات و داروها را آماده می‌کنید، به پزشکان در درمان کمک می‌کنید و نمونه خون را جمع‌آوری می‌کنید. شما با بیمار ارتباط برقرار می‌کنید، داروها را توزیع می‌کنید و تزریق سوزن را انجام می‌دهید، بیماران را در مورد فرآیندهای درمان آگاه می‌کنید، نمونه‌ها را در آزمایشگاه بررسی می‌کنید.

آموزش آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

برای برنامه آموزشی آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان سه سال زمان نیاز دارید. شما استانداردهای بهداشتی را در طول درمان و به کارگیری صحیح تکنیک‌های کمک‌های اولیه در مواقع اضطراری را یاد می‌گیرید. کار عملی شما بر اساس رشته‌های دانشگاهی است. شما به عنوان دستیاران پزشکی آینده تحت هدایت همکاران باتجربه‌تر، کارها را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنید.

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

به مشتریان خوش‌آمد می‌گویید، بیانیه‌ها را آماده می‌کنید و نقل و انتقالات را در دفتر ثبت می‌کنید.

بانداژ می‌زنید، تزریق می‌کنید، فشارخون بیمار را ارزیابی می‌کنید و طبق دستور پزشک خون می‌گیرید.

چشم‌انداز شغلی برای آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

  • شما می‌توانید در درجه اول به عنوان دستیار پزشکی در انواع کارهای دستیاری یک پزشک کمک کنید.
  • می‌توانید در مراکز توان‌بخشی، کلینیک‌های تخصصی یا دانشگاهی و بیمارستان‌ها استخدام شوید.
  • متخصصان پزشکی نیز ممکن است برای خدمات بهداشتی کار کنند.
  • محل کار شما شامل بیمارستان‌ها، مراکز توان‌بخشی و خدمات بهداشتی است.
  • مشاوران KCR در رابطه با برنامه کارآموزی در آلمان به کمک شما خواهند آمد.
  • با کمک به نیازمندان و بیماران عشق و مراقبت را گسترش دهید!

فعالیت‌های من در این شغل چیست؟ آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

دستیاران پزشکی فنی، معاینات آزمایشگاهی بافت‌های بدن و مایعات بدن (مانند خون، ادرار) را انجام می‌دهند. آن‌ها از بیماران نمونه‌های آزمایشگاهی می‌گیرند، به پزشک کمک می‌کنند، نمونه‌هایی را برای آزمایش آماده می‌کنند و پیشرفت آزمایش‌ها و همچنین نتایج را مستند می‌کنند.

این نتایج به عنوان مبنایی برای تشخیص و همچنین برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری است. آن‌ها همچنین مسئولیت اطمینان از کیفیت نمونه‌ها و روش‌های آنالیز و حفظ وضعیت دستگاه‌های لازم را بر عهده دارند.

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان و انواع دیگر آوسبیلدونگ

آموزش حرفه‌ای در آلمان شامل دو بخش دانشگاهی و شرکتی یا بیمارستانی است. به این “آموزش دوگانه” می‌گویند. بخش عملیاتی غالب است و شامل کارهای عملی زیادی است. بخش دانشگاهی در یک یا دو روز در هفته در دانشگاه حرفه‌ای اجرا می‌شود. در برخی مشاغل آموزشی، واحدهای آموزشی نیز به‌صورت بلوک‌های چهارهفته‌ای ارائه می‌شوند. در هنرستان، دانش نظری در مورد حرفه مربوطه منتقل می‌شود.

با تلفیق دانش نظری و کاربرد عملی، آمادگی بهینه برای حرفه ‌آینده خود خواهید داشت. با آموزش دوگانه، شانس بسیار خوبی برای یافتن شغل در آلمان دارید.

به‌هرحال، حدود 350 دوره کارآموزی شناخته‌شده در آلمان وجود دارد، بنابراین طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها وجود دارد، آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان نیز یکی از مواردی است که نیاز به کارآموزی دارد.

نقشه راه برنامه آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

سال آموزش حرفه‌ای معمولاً در اول آگوست یا اول سپتامبر در فصل زمستان و در ماه آوریل برای تابستان شروع می‌شود (تنها چند مدرسه برای پذیرش تابستانی پذیرش می‌کنند). همان‌طور که قبلاً گفته شد، آموزش در طول زمان در شرکت یا بیمارستان (در صورت تحصیل در رشته پرستاری یا دستیار پزشکی) و در دانشگاه اجرا می‌شود.

در هنرستان، دوسوم دروس شامل موضوعاتی است که برای کارآموزی شما مهم است. علاوه بر این، شما موضوعات آلمانی، انگلیسی و مطالعات اجتماعی را دارید. در طول دوره کارآموزی شما حداقل 24 روز کاری یا چهار هفته مرخصی در سال را حق دارید.

پس از نیمه اول دوره کارآموزی، شما باید در یک امتحان میانی شرکت کنید که در آن می‌پرسد تا آن زمان در مدرسه چه آموخته‌اید و چگونه دانش خود را در شرکت خود به کار می‌برید. امتحان نهایی در پایان دوره آموزشی برگزار می‌شود.

تماس با ما

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان: معافیت

در طول دوره آموزشی دوگانه خود، حقوق ماهیانه از کارفرمای خود دریافت خواهید کرد؛ که این سؤال را روشن می‌کند که برای دنبال کردن حرفه Ausbildung شما در آلمان نیازی به یک حساب مسدود بیشتر نیست. به طور متوسط، یک کارآموز در آلمان در حال حاضر 908 یورو ناخالص درآمد دارد. بسته به منطقه‌ای که در آن آموزش خود را انجام می‌دهید، می‌توانید بیشتر یا کمتر دریافت کنید.

به عنوان مثال، برای یک کارآموزی تکنسین مکاترونیک، میانگین مبلغ ناخالص ماهانه حدود 1088 یورو است. حقوق شما نیز با هر سال کارآموزی افزایش می‌یابد. بخشی از این پول برای تأمین اجتماعی کسر می‌شود. اگر سالانه بیش از 9000 یورو درآمد دارید، باید مالیات نیز بپردازید.

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان: مزایای کارآموزی در آلمان

در اینجا پنج دلیل برای منطقی بودن آوسبیلدونگ آلمان آورده شده است:

  1. آموزش دوگانه تئوری و عمل را ترکیب می‌کند.
  2. کمبود نیروی متخصص جوان در آلمان وجود دارد.
  3. شما می‌توانید در طول دوره کارآموزی خود درآمد کسب کنید.
  4. پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره آموزشی، شانس بسیار خوبی برای پذیرش در یک رابطه کاری دارید.
  5. شما فرصت‌های شغلی گسترده‌ای دارید، زیرا متخصصان متعهد و واجد شرایط حرفه‌ای در بازار کار موردتقاضا هستند.

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان

به‌هرحال: در آلمان تمام آموزش‌های حرفه‌ای توسط دولت کنترل می‌شود و آموزش را در بالاترین سطح ارائه می‌دهد. این بدان معناست که مدارک حرفه‌ای آلمان در جهان پیشرو است!

آوسبیلدونگ دستیار پزشکی در آلمان: سن ثبت‌نام

برای درخواست ویزا برای آموزش، محدودیت سنی برای شروع آموزش حرفه‌ای 25 سال است. در مدرسه حرفه‌ای خواهید دید که اکثر همکلاسی‌های آلمانی شما بین 16 تا 20 سال سن دارند. (اگرچه داوطلبان 30 و 40 سال نیز برای چنین دوره‌هایی اقدام می‌کنند. پذیرش ممکن است کاملاً به کارفرما بستگی داشته باشد، زیرا داوطلبان با سن بالاتر همیشه برای کارفرما جذاب نیستند. در این صورت به داوطلب اطلاع داده می‌شود. در مورد خطرات موجود).

این مقاله توسط شرکت کاریابی بین‌المللی ویکو ارائه شده است که به توضیح آوسبیلدونگ دستیار پزشکی آلمان پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *