آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان

آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان

کتاب(آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان) برای شما چیزی بیش از یک هدیه معمولی است و هر روز متن موردعلاقه خود را نقل می‌کنید؟ وقتی شروع کردید، فقط زمانی یک رمان هیجان‌انگیز را کنار می‌گذارید که بعد از پنجمین فنجان قهوه نتوانید خستگی خود را سرکوب کنید؟ سپس اشتیاق خود را با دیگران در میان بگذارید و کتاب‌فروش شوید.

با آموزش کتاب‌فروشی با دنیای ادبیات بسیار آشنا خواهید شد. در عین حال، شما همچنین به زیرکی خوب تجاری و مهارت‌های سازمانی نیاز دارید؛ زیرا شما به عنوان یک کتاب‌فروش، نه تنها به مشتریان خود مشاوره می‌دهید، بلکه سفارش می‌دهید، مفاهیم بازاریابی ایجاد می‌کنید و کتاب‌خوانی و رویدادهای تبلیغاتی را سازماندهی می‌کنید.

آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان

دوره آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان کتاب‌فروشی 3 سال به طول می‌انجامد. در این مدت نه تنها بین قفسه‌های کتاب با ارتفاع یک متر در اتاق‌های فروش، بلکه در پشت صحنه دفتر نیز کتاب خواهید یافت. حضور در مدرسه حرفه‌ای نیز بخشی جدایی‌ناپذیر از آموزش شما است.

البته، هر کتاب‌فروشی هر کتابی را نخوانده است، اما دانش گسترده‌ای که فراتر از ژانر موردعلاقه شماست، لازم است تا بتوانید به طور جامع به مشتریان مشاوره دهید. در طول آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه دانش ادبی خود را به روز کنید و چگونه مشتریان را از دانش خود راضی کنید.

کتاب‌فروشی و آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان

به عنوان یک فروشنده کتاب با آموزش آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان، شما معمولاً در یکی از شعبه‌های سراسر آلمان کار خواهید کرد. وظایف شما شامل مشاوره و خدمات‌رسانی به مشتریان ، ارائه کالا در فروشگاه و فروش خواهد بود. شما به بازدیدکنندگان کتاب‌فروشی مشاوره تخصصی در مورد انواع کتاب‌ها و همچنین پیشنهادات کتاب‌خوانی الکترونیکی می‌دهید.

شما سفارشات را می‌پذیرید، آن‌ها را پردازش می‌کنید و همچنین برای این کار از برنامه فروشگاه استفاده می‌کنید. البته کار در صندوق هم بخشی از آن است به فعالیت‌های شما به عنوان یک فروشنده کتاب در آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان زیاد سخت نیست، شما به طراحی علاقه دارید: به عنوان مثال، با کمک مواد تزئینی می‌توانید میزها یا ویترین مغازه‌ها را با موضوع طراحی کنید

. شما کتاب‌های جدید را در قفسه‌های مناسب مرتب می‌کنید.  معمولاً پنج روز در هفته و بسته به منطقه 37.5 تا 40 ساعت کار می‌کنید. البته شما هم تعطیلات دارید: 30 روز در سال به تعطیلات می‌روید.

آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان

یک کتاب‌فروش چه می‌کند؟

به‌عنوان یک کتاب‌فروش، مسئولیت اطمینان از خالی نبودن قفسه‌ها نیز بر عهده شماست. با کمک تحلیل‌های بازار، پیش‌بینی‌های فروش ایجاد می‌شود که با آن می‌توان مقادیر موردنیاز را تعیین کرد. احتمالاً می‌دانید که کتاب‌ها قیمت ثابتی دارند.

این موضوع چالش خاصی را برای کتاب‌فروشان ایجاد می‌کند زیرا بر خلاف سایر محصولات، نمی‌توانید از طریق فاکتور قیمت در رقابت پیروز شوید. بنابراین خلاقیت لازم است. به عنوان یک کارآموز آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان، روش‌هایی را که می‌توانید برای افزایش فروش استفاده کنید، یاد خواهید گرفت.

نقاط کانونی چیست؟

به طور کلی، همه کتاب‌فروشان یکسان نیستند، بنابراین شما این فرصت را دارید که اولویت‌های متفاوتی را تعیین کنید. این امکان وجود دارد، به عنوان مثال، در زمینه‌های انتشارات، کتاب‌فروشی‌های عتیقه یا در زمینه‌های تخصصی مانند موسیقی. در دو سال اول آموزش، محتوای آموزشی یکنواخت است، اما در سال

سوم باید تصمیم بگیرید که در چه زمینه‌ای می‌خواهید تخصص داشته باشید. سپس مطالب در قالب درس‌های بلوکی آموزش داده می‌شود.

آیا می‌توانم دوره کارآموزی آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان را کوتاه کنم؟

مانند بسیاری از مشاغل آموزشی، می‌توان دوره آموزش را برای تبدیل‌شدن به یک کتاب‌فروش کوتاه کرد. اینکه چقدر می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید به تحصیلات شما و عملکردی که نشان می‌دهید بستگی دارد. اگر دیپلم دبیرستان دارید، می‌توانید بعد از 2 سال و نیم فارغ‌التحصیل شوید و اگر دیپلم دبیرستان را فقط بعد از 2 سال بگیرید. ضمناً: حدود 75 درصد از کارآموزان کتاب‌فروشی دارای دیپلم دبیرستان هستند.

تماس با ما

کجا می‌توانم کتاب‌فروشی کنم؟

پس از آموزش، بسته به تمرکزی که تعیین کرده‌اید، می‌توانید در کتاب‌فروشی‌ها، مؤسسات انتشاراتی، کتابخانه‌های امانت، کتاب‌فروشی‌های عتیقه یا کتاب‌فروشی‌های میانی شغلی پیدا کنید. اگر می‌خواهید به صعود از نردبان شغلی ادامه دهید، می‌توانید دوره‌های آموزشی مختلف را در نظر بگیرید.

شما می‌توانید به عنوان مثال در زمینه‌های تجارت کتاب، مشتری فروش یا قانون رسانه‌ها تخصص بیشتری داشته باشید، یا می‌توانید در دوره‌های آموزشی پیشرفته شرکت کنید و به عنوان متخصص تجارت کتاب یا مدیر تجاری، متخصص خرده‌فروشی یا متخصص رسانه آموزش ببینید.

شما باید کتاب‌فروش شوید اگر

در طول دوره کارآموزی خود، شما از تمام مراحل مهم در تجارت کتاب عبور خواهید کرد. به عنوان مثال، شما در خدمات، در صندوق و در دفتر کار خواهید کرد، جایی که با زمینه‌های خرید، بازاریابی و برنامه‌ریزی پرسنل و موارد دیگر آشنا خواهید شد. شما یکی پس از دیگری در دنیای کتاب‌های مختلف غوطه ور می‌شوید: از داستان‌های تخیلی گرفته تا کتاب‌های کودکان و نوجوانان تا رمان‌های فانتزی. دروس مدرسه حرفه‌ای در مدرسه حرفه‌ای  در بلوک‌ها برگزار می‌شود.

در کل دوره کارآموزی شما در مجموع دو مرحله مدرسه حرفه‌ای دارید که هر کدام هشت تا نه هفته طول می‌کشد. در این مدت، آموزشگاه هزینه‌های مدرسه، محل اقامت و غذا و همچنین سه سفر رفت و برگشت در هر بلوک را تقبل خواهد کرد.  طول دوره چند روزه فشرده کارآموزی آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان، شما نه تنها آموزش‌های بیشتری در مورد موضوعاتی مانند خرید، کنترل و بازاریابی دریافت خواهید کرد، بلکه با سایر کارآموزان و با همکاران دفتر مرکزی شرکت‌ها نیز ارتباط برقرار خواهید کرد.

آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان

برای اطلاعات بیشتر درباره ویزای کاری آلمان و مهاجرت کاری به آلمان به شرکت بین‌المللی کاریابی ویکو مراجعه کنید. در صورتی که تمایل دارید کتاب‌فروش شوید و از دوره‌های آوسبیلدونگ فروشنده کتاب در آلمان استفاده کنید می‌توانید برای مشاوره بیشتر به موسسه ویکو که یک موسسه کاریابی بین‌المللی است مشاوره بخواهید. مشاوره‌های ما همیشه به شما در هر زمینه مهاجرت کاری مشورت می‌دهند بنابراین می‌توانید از طریق سایت این ارتباط را برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *