دانمارک

معرفی ویزای XG1 دانمارک

ویزای XG1 دانمارک

در این مقاله در مورد ویزای XG1 دانمارک صحبت شده است اما قبل از معرفی کلی این ویزا وشرایط آن در مورد بعضی موارد مانند واحد پولی ،هزینه‌ها مانند قبوض وکرایه خانه ،رفت وآمد مطالبی بیان شده است . زیرا دانستن تمام این عوامل در کنار به کسانی که قصد مهاجرت به کشور زیبای دانمارک را دارند کمک می‌کند  تمام جوانب را قبل از اقدام برای ویزای XG1  دانمارک بسنجند.

قبل از معرفی ویزای XG1 دانمارک به معرفی این کشور می‌پردازیم. کشور دانمارک همه‌ساله به‌عنوان یکی از کشورهای با سطح بالای کیفیت زندگی انتخاب می‌شود به علت شرایط کاری ایده آل بسیاری از افراد آرزوی مهاجرت به این کشور رادارند. این کشور در جنوب غربی اتحادیه اروپا قرار دارد و جزو کشورهای اسکاندیناوی است. این کشور زیبا و سرسبز با طبیعتی بکر و تماشایی است.

طبق مؤسسات سرشماری در سال 2020 حدود 800 هزار نفر از جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند. راه‌های گوناگون برای مهاجرت به دانمارک وجود دارد که در این مقاله به مهاجرت کاری از طریق ویزای XG1 دانمارک اشاره می‌شود. در دانمارک رضایت از زندگی و شاخص‌های مانند درامد و توازن کار امید به زندگی بسیار بالا است. قبل از پرداختن به موضوع ویزای XG1 دانمارک شرایط کلی دانمارک ازنظر آب‌وهوا و رفت‌وآمد و هزینه‌ای زندگی بررسی می‌کنیم چون این فاکتورها هم در انتخاب یک کشور برای مهاجرت بسیار مهم هستند.

زبان دانمارکی

دانستن زیان محلی از مهم‌ترین فاکتورهای مهاجرت است مخصوصاً برای ویزاهای کاری نظیر ویزایXG1 دانمارک. این کشور یک‌زبان رسمی دارد: دانمارکی. بااین‌حال، اگر جزایر فائرو و گرینلند را در نظر بگیرید، چندین زبان اقلیت در سراسر قلمرو صحبت می‌شود. دانمارکی‌ها از سنین بسیار پایین انگلیسی آموزش داده می‌شوند و 86 درصد از کل دانمارکی‌ها انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند. بنابراین، مهاجرت به دانمارک برای خارجی‌ها بسیار آسان است و همچنان می‌توانند با دانمارکی‌ها ارتباط برقرار کنند.

برای اخذ ویزا مسلماً یادگیری زبان هر کشوری مؤثرترین راه است. یادگیری و داشتن مدرک زبانی مرتبط زبان دانمارکی یکی از مهم‌ترین شرایط ورود به بازارهای کاری این کشور است. به همین علت پزشکانی که متقاضی کار و گرفتن اقامت و ,ویزای XG1 دانمارک برای این کشور هستند باید مراحل زبان دانمارکی را پشت سر بگذرانند.

این آزمون‌ها در سه سطح است و تا سه سال مهلت‌دارند سطح زبانی خود را به درجه سی برسانند و بعد از آن مجاز به شرکت در آزمون‌ها مربوطه به حوزه سی سلامت هستند.این آزمون‌ها به‌صورت دومرحله‌ای (کتبی و شفاهی) برگزار می‌شوند.

ویزای XG1 دانمارک

آب‌وهوا

دانمارک به دلیل قرار گرفتن در وسط چندین دریا، آب‌وهوای معتدل و معتدل در تمام طول سال دارد و بادهای غربی هوای گرم را در بیشتر نقاط کشور می‌وزند. علاوه بر این، دمای روز و شب دانمارک آن‌قدرها تغییر نمی‌کند، بنابراین اگر قصد سفر به این کشور رادارید، نیازی به پوشیدن لباس‌های جداگانه برای فعالیت‌های روز و شب نخواهید داشت.

میانگین دمای دانمارک در سردترین ماه فوریه 34 درجه فارنهایت (صفر درجه سانتی‌گراد) و در گرم‌ترین ماه جولای 64 درجه فارنهایت (17 درجه سانتی‌گراد) است، اگرچه وزش باد و تغییر جهت باد می‌تواند آب‌وهوا را به‌شدت تغییر دهد. هرزمانی از سال.

باران در دانمارک به‌طور منظم در تمام طول سال می‌بارد و دوره‌های واقعاً خشکی وجود ندارد، اگرچه سپتامبر تا نوامبر مرطوب‌ترین فصل را به همراه دارد. میزان بارندگی سالانه در دانمارک به‌طور متوسط 24 اینچ است و کپنهاگ دارای میانگین 170 روز بارانی است.

حمل‌ونقل

اگر شما متقاضی اخذ هرگونه ویزا هستید باید حمل‌ونقل درون یک کشور و یا بین همسایگان آن برایتان بسیار مهم باشد موضوع این مقاله در مورد ویزای XG1 دانمارک است و کنفرانس‌های علمی و سیمنارها در کشورهای مختلف لزوم این آشنایی را بیشتر می‌کند.

موقعیت مکانی دانمارک آن را به دروازه‌ای عالی برای ورود به بقیه اسکاندیناوی و اروپا تبدیل می‌کند. برلین فقط یک ساعت با هواپیما فاصله دارد. لندن و پاریس در کمتر از دو ساعت قابل‌دسترسی هستند و بارسلونا، رم، وین و پراگ همگی فقط چند ساعت با شما فاصله‌دارند. دانمارک همچنین دارای زیرساخت‌های حمل‌ونقل عالی است که به شما امکان می‌دهد در اوقات فراغت و تعطیلات خود به گشت‌وگذار در حومه شهر و پارک‌های ملی خوش‌منظره کشور بپردازید.

چگونه از فرودگاه به کپنهاگ برویم؟

برای مهاجرانی که ویزای مختلف کاری ازجمله ویزای XG1 دانمارک دارند فرودگاه خانه اول است و بعدازآن باید راهی مرکز شهر شوند. سریع‌ترین مسیر از فرودگاه به کپنهاگ از طریق قطار منطقه‌ای یا مترو است. کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد تا به مرکز شهر برسید. این قطار مستقیماً به ایستگاه مرکزی کپنهاگ (Hovedbanegård) در مرکز شهر می‌رود و اگر در آنجا اقامت دارید یا می‌خواهید با قطار به سمت دیگر شهرهای دانمارک بروید ایده آل است. اگر می‌خواهید به Nørrebro، Vesterbro، Frederiksberg، Osterbrø یا سایر مناطق کپنهاگ برسید، مترو بهترین گزینه است.

همچنین می‌توانید از فرودگاه با اتوبوس 5A استفاده کنید تا در عرض 35 دقیقه به مرکز شهر برسید و در خارج از Arrivals یک ایستگاه تاکسی وجود دارد. به‌طورمعمول، تاکسی‌ها 250-350 کرون هزینه‌دارند و 20-30 دقیقه طول می‌کشد تا به مرکز شهر برسید.

ویزای XG1 دانمارک

رفت‌وآمد تحمل و نقل در دانمارک متفاوت از بقیه کشورها است این نکته مهم را در زمان اقدام برای اخذ ویزای XG1 دانمارک فراموش نکنید.

گزینه‌های حمل‌ونقل کپنهاگ

حمل‌ونقل عمومی در کپنهاگ ارزان و آسان برای استفاده است. می‌توانید برای هر سفر به‌صورت نقدی در دستگاهی در ایستگاه مترو یا قطار یا شخصاً در اتوبوس پرداخت کنید. کپنهاگ به مناطق تقسیم می‌شود و کرایه‌ها به تعداد مناطقی که در حال سفر هستید بستگی دارد.

کارت حمل‌ونقل کپنهاگ به شما امکان حمل‌ونقل عمومی نامحدود در منطقه پایتخت دانمارک و ورود رایگان به بیش از 80 موزه و جاذبه را می‌دهد این مزیت برای متقاضیان ویزای کاری مانند ویزایXG1 دانمارک برای دوره‌های 24، 48، 72 و 120 ساعتی باقیمت 54 تا 133 یورو برای بزرگ‌سالان در دسترس است و نسخه‌ای برای کودکان 10 تا 15 ساله هزینه کمتری دارد. توجه والدین: یک بزرگ‌سال می‌تواند دو سال زیر 10 سال را به‌صورت رایگان به موزه‌ها و جاذبه‌ها ببرد و دو نفر زیر 12 سال را با وسایل نقلیه عمومی رایگان می‌برد.

همچنین می‌توانید یک بلیت سفر دیجیتالی برای حمل‌ونقل عمومی نامحدود در بازه‌های 24، 48، 72، 96 یا 120 ساعته، با هزینه از 80 کرون به مدت 24 ساعت برای سفر نامحدود در مناطق 1-4 کپنهاگ، ازجمله فرودگاه، خریداری کنید.. نسخه‌ای برای بزرگ‌سالان و نسخه‌ای دیگر برای کودکان بالای 12 سال وجود دارد. آنلاین خرید کنید.

تعداد دوچرخه‌ها در کپنهاگ همیشه خارجی‌ها را شگفت‌زده می‌کند. چرا سؤال خوبی است. تنها چیزی که می‌توانیم با قاطعیت بگوییم این است که کپنهاگ نسبتاً صاف است، دما برای ورزش مناسب است و دوچرخه‌سواری به یک هنجار اجتماعی تبدیل‌شده است. تقریباً همه دانمارکی‌ها دوچرخه دارند. در شهرهای کوچک و شهرها، دوچرخه‌سواری رایج‌ترین وسیله حمل‌ونقل است. دوچرخه‌سواری آسان، ارزان و سازگار با محیط‌زیست، جایگزینی عالی برای رانندگی است.

زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری شهر با موج‌های سبز و مقررات ترافیکی ویژه برای دوچرخه‌ها مدرن هستند. برای کسانی که ویزای XG1 دانمارک را درخواست می‌کنند باید بدانند برای رفتن به محل کار دوچرخه بهترین وسیله است.

ویزای XG1 دانمارک

میانگین هزینه ماهانه زندگی در دانمارک 2022

اطلاعات کافی در مورد میانگین هزینه‌ها برای مهاجران کاری ازجمله متقاضیان ویزای XG1 دانمارک بسیار مهم است برای یک فرد مجردی که در دانمارک زندگی می‌کند، هزینه زندگی را حدود 2500 دلار یا حدود 16400 DKK در ماه برآورد می‌شود. این به شما این امکان را می‌دهد که در یک منطقه زیبا از شهر زندگی مناسبی داشته باشید و هرسال هزینه تعطیلات خود را داشته باشید.

البته، این اعداد بسته به فرد می‌توانند بسیار متفاوت باشند. هزینه‌های ماهانه به‌طور قابل‌توجهی به سبک زندگی شما، به شهری که در دانمارک زندگی می‌کنید، به اینکه چقدر ترجیح می‌دهید بیرون بروید، بیرون غذا بخورید، خود را سرگرم کنید و پول‌خرج‌کنید یا برعکس، در خانه بمانید، در خانه بپزید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید بستگی دارد..

هزینه‌های آب و برق در دانمارک در سال 2022

مسکن و قبض‌ها دو هزینه عمده هستند که باید نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشیم. این موارد شامل موارد ضروری مانند برق، گاز، آب، تلویزیون کابلی، جمع‌آوری زباله، اینترنت و غیره می‌شود. در اینجا می‌توانید مبلغ مورد انتظار برای کرایه‌خانه را مشاهده کنید.

  • 100,00 دلار برای هر آپارتمان یک خوابِ.
  • 185,00 دلار برای هر آپارتمان دو خوابِ.

واحد پولی کشور دانمارک

دانستن اطلاعات مالی مانند واحد پولی یک کشور مهم واسازی است. شما برای تمام چیزهای که هزینه می‌کنید نیاز به پول‌دارید. هزینه‌های ویزای کاری مانند ویزای یکی از این موارد ویزای XG1دانمارک است. باوجوداینکه کشور دانمارک جزو اتحادیه اروپا است و واحد پولی یورو دران شناخته‌شده است اما کرون واحد پولی خود دانمارک در این کشور مبنا قرار دارد.. و یک کرون معادل 7.47 یک یورو است.

ویزای XG1 دانمارک

میانگین ساعت کاری

ویزای XG1 دانمارک یک ویزای کاری است و دانستن ساعات کاری بسیار حیاتی است. حداکثر ساعت کار هفتگی در قردادهای کاری برای کارگران تمام‌وقت تا 37 ساعت تعیین‌شده است اما طرفین می‌توانند با تغییر ساعات کار تا حداکثر 48 ساعت در هفته با اضافه‌کاری موافقت کنند.

معمولاً کارکنان انتظار دارند برای هرزمانی که بیش از 37 ساعت در هفته کارکرده‌اند، غرامت دریافت کنند. شرایط پرداخت اضافه‌کاری باید در قرارداد کار به‌تفصیل ذکر شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای اعمال هرگونه تغییر اساسی در ساعات کاری، کارفرما ازنظر قانونی موظف است به کارمند اطلاع دهد.

دستمزد

مساله حقوق درخصوص ویزاهای کاری مانند ویزای XG1دانمارک بسیار مهم است زیرا براساس حقوق دریافتی میتوان در مورد هزینه های زندگی تصمیم گرفت. کارمندان دانمارکی معمولاً بخش اصلی حقوق خود را به‌صورت ثابت ماهیانه یا هفتگی بعلاوه احتمالاً با اضافه کردن دستمزدهای متغیر مانند کمیسیون، پاداش یا پرداخت اضافه‌کاری دریافت کنند. هیچ مقررات قانونی اجباری حداقل دستمزد وجود ندارد، اما حداقل دستمزد اغلب در قراردادهای بازار کار توافق شده است.

دانستن اطلاعات کافی درمورد بازنشستگی برای متقاضیان ویزای XG1 دانمارک بسیار مهم است چون این ویزا ،ویزای کاری است. طرح های بازنشستگی معمولاً به حقوق ماهانه کارمند مرتبط هستند که در آن سهم کارمند مثلاً 5٪ حقوق با سهم کارفرما معادل 10٪ حقوق مطابقت دارد. علاوه بر این، بسیاری از قراردادهای بازار کار، طرح‌های بازنشستگی اجباری را تجویز می‌کنند. کارمندان ارشد اغلب مزایایی مانند تلفن همراه، کامپیوتر/لپ‌تاپ، اینترنت، بیمه درمانی، عضویت در باشگاه، تعطیلات اضافی، روزنامه و ماشین شرکت دریافت می‌کنند.

طبق مقررات دستمزد برابر دانمارک، کارفرمایان موظف‌اند به مردان وزنانی که کار مساوی یا کار باارزش برابر انجام می‌دهند، دستمزد یکسانی بپردازند. (گرچه در واقعیت مردان 4 درصد حقوق بیشتر از زنان دریافت می‌کنند) اگر کارفرما بدون دلیل موجه تبعیض قائل شود، کارمند از کارفرما مطالبه غرامت کند.

تجربه و حقوق در دانمارک

این بخش برای متقاضیان پزشکی و یا کادر بهداشت که می‌خواهند برای ویزای XG1 دانمارک درخواست دهند مهم است. سطح تجربه مهم‌ترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سال‌های تجربه بیشتر باشد دستمزد بالاتر است. به‌طورکلی، کارمندانی که بین دو تا پنج سال تجربه‌دارند، به‌طور متوسط 32٪ بیشتر از تازه‌واردها و جوانان در همه صنایع و رشته‌ها درآمد دارند.

ویزای XG1 دانمارک

افراد حرفه‌ای باتجربه بیش از پنج سال به‌طور متوسط 36٪ بیشتر از افراد باتجربه کاری پنج سال یا کمتر درآمد دارند. تغییر حقوق بر اساس تجربه از مکانی به مکان دیگر به‌شدت متفاوت است و به‌طورکلی به زمینه شغلی نیز بستگی دارد. داده‌های نمایش داده‌شده در اینجا میانگین ترکیبی بسیاری از مشاغل مختلف است.

با رسیدن به مرز ده سال تجربهٔ کاری، حقوق 21 درصد افزایش می‌یابد و برای افرادی که از 15 سال بیشتر تجربهٔ کاری داشته باشند 14 درصد افزایش می‌یابد.

درآمد شخصی که در حوزه بهداشت و درمان در دانمارک کار می‌کند چقدر است؟

ویزای XG1 دانمارک ویزای مخصوص کادر درمان است و فردی که درزمینهٔ بهداشت و پزشکی در دانمارک کار می‌کند معمولاً حدود 60700 کرون در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 12700 کرون (کمترین میانگین) تا 181000 کرون (بالاترین میانگین، متغیر است.

این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل‌ونقل و سایر مزایا است. حقوق بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به نسبت تجربه، جنسیت، سطح تحصیلات متفاوت است.

میانگین/سال درصد افزایش سطوح درآمدی

  • میانگین درآمد 2016 – DKK122000 (کرون)
  • میانگین درآمد 2017 4% DKK127000 (کرون)
  • میانگین درآمد 2018 2% DKK130000 (کرون)
  • میانگین درآمد 2019 3% DKK134000 (کرون)
  • میانگین درآمد 2020 3% DKK137000 (کرون)
  • میانگین درآمد 2021 3% DKK141000 (کرون)
  • میانگین درآمد 2022 4% DKK146000 (کرون)

ویزای XG1 دانمارک

ویزای XG1 دانمارک یکی از روش‌های برای اخذ اقامت برای متقاضیان در حوزهٔ سلامت در کشور دانمارک است. این ویزا برای متخصصانی است که خارج از دانمارک تحصیل‌کرده‌اند و اکنون برای کار در حوزه‌های مختلف پزشکی مایل به مهاجرت به دانمارک هستند.

با داشتن این ویزا ویزای شینگن هم به متقاضی تعلق می‌گیرد و با استفاده از ویزای شینگن می‌تواند حداکثر 90 روز در هر یک از کشورهای که ویزای شینگن را قبول دارند اقامت کنند. درصورتی‌که پزشک یا پرستار هستید و می‌خواهید در کشور دانمارک مشغول به کار شوید باید فرم‌ها و مراحل مخصوصی را بگذرانید.. پس از دریافت مجوز کار، می‌توانید برای دوره‌های تخصصی درخواست دهید. هر فرد تا سن 75 سالگی می‌تواند به کار پزشکی مشغول باشد. سن متقاضی معمولاً بین 18 تا 30 باید باشد.

ویزای XG1 دانمارک

پزشکان و ویزای XG1 دانمارک

دانمارک برای متقاضیان کار ویزاهای مختلفی را صادر می‌کند که علاقه‌مندان به مهاجرت باید انواع گوناگون این ویزا را برحسب حوزه‌ای که می‌خواهند مهاجرت کنند بشناسند و نسبت به اخذ آن اقدام کنند. شرایط کار در این کشور برحسب نوع ویزا درآمد شغل و مسائل دیگر محاسبه و مشخص می‌شود. از مهم‌ترین مشاغل که متقاضیان زیادی برای مهاجرت دارد پزشکی است.

در این حوزه پرستاران دندان‌پزشکان و متخصصان حوزه‌های پزشکی شانس زیادی برای مهاجرت به این کشور زیبا دارند. با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا نیاز به کادر درمان در تمام این کشور محسوس بوده است. کشور دانمارک به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو درزمینهٔ خدمات پزشکی بسیار گزینه محبوبی است.

شرایط تأیید مدارک پزشکی و دندانپزشکی جهت ویزای XG1 دانمارک

از سال 2016، سازمان پزشکی در دانمارک (DPSA) برای تأیید مدرک پزشکانی که به دنبال مجوز کار در دانمارک هستند با Educational Commission for Foreign Medical Graduates که به معنی کمیسیون آموزشی فارغ‌التحصیلان خارجی امریکا است (ECFMG®) همکاری می‌کند.

مدرک پزشکانی که از دانشگاه‌های پزشکی غیراروپایی (EEC) فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا پزشکان غیراروپایی باید توسط EPIC کمیسیون آموزشی فارغ‌التحصیلان پزشکی خارجی تأیید شود و پس‌ازآن درخواست خود را به DPSA ارسال نمایند. تمام هزینه‌های تأیید مدرک به عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیان تنها باید مدارکی که گفته‌شده است را در EPIC آپلود کنند.

نامه‌ای درباره دلایل انتخاب دانمارک برای اشتغال همراه بانام، آدرس و امضا؛ ممکن است تکمیل و امضای فرم درخواست نیز موردنیاز باشد.

مهاجرت تحصیلی به آلمان

مدارکی که نام، تاریخ تولد و ملیت در آن مشخص‌شده باشد (مانند کپی برابر اصل صفحات اطلاعات شخصی پاسپورت)

گواهی تغییر نام / سند ازدواج (در صورت وجود)

ترجمه گواهی تغییر نام / سند ازدواج به زبان انگلیسی

رزومه، فهرستی از مدارک تحصیلی و سوابق کار به ترتیب زمانی

مدارک تحصیلی تخصصی (در صورت وجود). اگر دوره آموزش تخصصی شما با ارائه مدرک اثبات نشود، این مورد ارزیابی نخواهد شد.

ترجمه مدارک تحصیلی تخصصی به زبان انگلیسی یا دانمارکی

مدارکی که نشان دهد حداقل 12 ماه سابقه کار پزشکی دارید (تنها درصورتی‌که دوره پزشکی خود را بیش از 6 سال به اتمام رسانده باشید.) سابقه کار باید به‌صورت تمام‌وقت و مرتبط با رشته تخصصی شما باشد.

وکالت‌نامه؛ درصورتی‌که فرد یا ارگان دیگری مانند مراکز اشتغال، شهرداری و،. مسئولیت درخواست شمارا به عهده گرفته باشد.

ارزیابی مدارک پزشکی مربوط به ویزای XG1 دانمارک

طول مدت‌زمان این ارزیابی مدت است حتی تا 12 ماه هم طول بکشد. و در طول مدت ارزیابی مدارک بیشتری هم موردنیاز باشد تا زمانی که مدارک به‌صورت کامل ارسال نشود ارزیابی صورت نخواهد گرفت. و درصورتی‌که درخواست مدارک بیشتر شما از طریق ایمیل مطلع خواهید شد. همیشه به یاد داشته باشید که پوشه‌ای junk email خود را چک کنید. در صورت تأیید برای دریافت مجوز کادر در حوزهٔ پزشکی شما از طریق ایمیل مطلع خواهید شد. اما باید توجه داشته باشید که این نامه وتایید اولیه به معنای دریافت مجوز نیست.

ویزای XG1 دانمارک

هزینه درخواست ویزای XG1 دانمارک چقدر است؟

هزینه ویزای دانمارک 80 یورو (90 دلار) باید هنگام ارسال درخواست ویزا پرداخت شود. برای کودکان بین 6 تا 12 سال، مبلغ ویزای دانمارک 40 یورو (45 دلار) است..
برای بررسی دقی‌تر لطفاً به آدرس https://www.nyidanmark.dk/en-GB/Words-and-concepts/F%C3%A6lles/Fees/Fee-%E2%80%93-Who-must-pay-a-fee’
مراجعه کنید.

. پروسه معادل‌سازی مدارک مربوط به ویزای XG1 دانمارک:

مسئله معادل‌سازی برای گرفتن تأییدیه یکی از مسائل مهم در اخذ ویزا است و این مسئله مخصوصاً در حوزه‌های سلامت بسیار حیاتی است. این دورهٔ معادل‌سازی معمولاً همراه با گذراندن آزمون‌های متفاوتی و گذراندن دوره‌ها کارورزی است.

1- گرفتن تأییدیه اولیه مدارک و فرستادن مدارک لازم همراه با application به دانمارک است.

2- مرحله دوم (بعد از ورود به دانمارک) گذراندن دوره زبان Danish در دانمارک است.بعد از ثبت‌نام شما باید در آزمون‌های زبان دانمارکی شرکت کنید و حداقل نمره قبولی در این آزمون‌ها 10.7.7 است. این آزمون‌ها دو بار در سال انجام می‌شود. باید به این نکته توجه داشته باشید که باید هنگام اقدام برای ثبت‌نام و تأیید گرفتن مدارک پزشکی کمتر از 12 ماه از آزمون زبان شما گذشته باشید مگر اینکه ثابت کنید به‌صورت پیوسته در طول این مدت در دانمارک بوده‌اید.

3- مرحل سوم گذراندن آزمون پزشکی است.

4- مرحله چهارم گذراندن دوره‌ای در خصوص قوانین و مقررات بهداشت و درمان در دانمارک است

5- گذراندن دوره کاروزی زیر نظر یک پزشک دانمارکی مرحله پنجم است که مدت آن بسته به متخصص بودن یا نبودن شخص متفاوت است؛ ولی چیزی در حدود 6 ماه تا یک سال را باید در نظر گرفت.

6- گرفتن تأیید و درخواست برای اجازه طبابت در دانمارک نیز مرحله آخر است.

ویزای XG1 دانمارک

شرایط و مراحل اخذ ویزای XG1 دانمارک برای پزشکان و دندان‌پزشکان

  1. اصل پاسپورت امضاشده که حداقل 6 ماه بیشتر از مدت اقامت در دانمارک اعتبار داشته باشد و حداقل دارای دو صفحه خالی باشد.
  2. کپی رنگی تمام صفحات پاسپورت (ازجمله صفحات خالی)؛ صفحات اصلاحیه آخر پاسپورت برای ویزاهای دانمارک مناسب نیستند.
  3. فرم درخواست ویزای XG1 دانمارک
  4. بیمه مسافرتی با پوشش حداقلی 30000€ (یورو)
    نکته مهم: متقاضیان باید حداکثر تا 10 روز پس از ارسال فرم شخصاً به VFS مراکز ویزای دانمارک برای ارائه اطلاعات بیومتریک مراجعه کنند. قرار ملاقات برای این پروسه و ارسال درخواست ویزا ضروری است.
  5. مدارکی که مقامات پزشکی و بهداشت دانمارک شرایط تحصیلی پزشکی شمارا برای صدور مجوز پزشکی / دندانپزشکی ارزیابی کرده‌اند.
  6. تمکن مالی
  7. مدارکی که نشان دهد متقاضی توانایی تأمین هزینه‌های خود (و خانواده در صورت وجود) را در سال اول اقامت دارد. صورت‌حساب بانکی تنها باید به نام متقاضی باشد.
    توجه داشته باشید که Patient Safety Authority Danish درخواست پزشکانی که مدرک خود را در یک دوره بیشتر از 6 سال اتخاذ کرده‌اند، رد خواهد کرد؛ مگر مدرکی وجود داشته باشد که ثابت کند متقاضی در این دوره به مدت چندین ماه سابقه کار تخصصی (مرتبط با رشته خود) داشته است.

مراحل پس از ورود پزشک و دندان‌پزشک به دانمارک و اخذ مجوز کار

پیش از آنکه برای آزمایش‌ها پزشکی و دوره قانون بهداشت دانمارک ثبت‌نام نمایید شما باید آزمون زبان دانمارکی 3 را پشت سر بگذارید و حداقل نمره 10، 7، 7 را کسب نمایید. این آزمون زبان دومرتبه در سال و در ماه‌های می / ژوئن و نوامبر / دسامبر برگزار می‌شود و شما می‌توانید در مراکز زبانی مختلفی در دانمارک برای این آزمون ثبت‌نام کنید. شما می‌توانید این آزمون را پیش از ارسال درخواست و مدارک تأییدیه‌های رسمی، بدهید. درهرصورت باید هنگام اقدام برای ثبت‌نام از زمان آزمون شما کمتر از 12 ماه گذشته باشد، مگر اینکه بتوانید ثابت کنید که در طول مدت‌زمانی که آزمون خود را داده‌اید به شکل پیوسته در دانمارک حضورداشته‌اید.
شما می توانید از طریق وبسایت موسسه ویکو اطلاعات بیشتر در مورد ویزای XG1دانمارک به دست بیاورید.

4 فکر در مورد “ معرفی ویزای XG1 دانمارک

  1. نوشین توفیقی گفت:

    آیا در این ویزا اجازه کار نیم وقت برای فرد اصلی و تمام وقت برای همسر امکان دارد یا خیر بما گفتن که امکان داره

    1. wicomodirnovin گفت:

      برای خود شخص تحت شرایطی امکان پذیر است، برای همراه و همسر به صورت تمام وقت اجازه کار دارند

  2. مهدی گفت:

    اووه چقدر دنگ و فنگ‌ داره والله

    1. wicomodirnovin گفت:

      بله به هر حال مهاجرت، پروسه جدی‌ و مهمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *