آلمان

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان چقدر است؟

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

برای شرکت‌ها، نسبت هزینه به فایده نقش مهمی در تصمیم گیری آموزش جوانان دارد. اگر هزینه های(هزینه های آوسبیلدونگ آلمان) مورد انتظار بیشتر از سود کلی باشد، شرکت باید از منظر صرفاً اقتصادی نسبت به شرکت در آموزش تصمیم بگیرد. در حال حاضر حدود 20 درصد از شرکت‌ها جوانان را در سیستم آوسبیلدونگ در آلمان آموزش می‌دهند و تعداد شرکت‌هایی که در آموزش شرکت می‌کنند در سال‌های اخیر رو به کاهش بوده است.

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان چقدر است؟

برای شرکت‌ها، نسبت هزینه به فایده نقش مهمی در تصمیم گیری آموزش جوانان دارد. اگر هزینه های مورد انتظار بیشتر از سود کلی باشد، شرکت باید از منظر صرفاً اقتصادی نسبت به شرکت در آموزش تصمیم بگیرد. در حال حاضر حدود 20 درصد از شرکت‌ها جوانان را در سیستم آوسبیلدونگ در آلمان آموزش می‌دهند و تعداد شرکت‌هایی که در آموزش شرکت می‌کنند در سال‌های اخیر رو به کاهش بوده است.

بدون مشارکت شرکت در آموزش، تأمین کارگران ماهر و در نتیجه حفظ قدرت اقتصادی آلمان و ادغام جوانان در بازار کار به شکل فعلی نمی‌تواند تضمین شود. بنابراین لازم است هزینه‌ها و مزایای آموزش درون شرکتی در فواصل زمانی معین بررسی شود تا وضعیت موجود مشخص شود و تحولات نامطلوب احتمالی شناسایی و حذف شود.

هزینه هایی که یک شرکت برای آموزش آوسبیلدونگ آلمان صرف می‌کند

بر اساس مدل هزینه ای که توسط کمیسیون تخصصی هزینه‌ها و تأمین مالی آموزش حرفه‌ای در سال 1974 ایجاد شد، BIBB از اوایل دهه 1980 شرکت‌های آموزشی را در مورد هزینه‌ها و مزایای آموزش بررسی کرده است. در مجموع 6 بررسی برای سال‌های 1980، 1991، 2000، 2007 و سال‌های آموزشی 2012/13 و 2017/18 انجام شد.

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

در سال آموزشی 2017/18، هزینه های ناخالص، یعنی کل هزینه هایی که یک شرکت برای آموزش هزینه می‌کند، به‌طور متوسط 20855 یورو برای هر کارآموز است. هزینه های پرسنلی کارآموزان (کمک هزینه های آموزشی، قانونی، توافقی جمعی و مزایای اجتماعی داوطلبانه) با 12806 یورو (61%) بیشترین بخش را تشکیل می‌دهد.

هزینه های پرسنل برای کارکنان آموزشی 4935 یورو (24%)، هزینه های سرمایه‌گذاری و مواد (مانند هزینه های دستیابی به ابزار و تجهیزات برای کارآموزان، هزینه های کارگاه‌های آموزشی یا دروس داخلی، هزینه های مواد تمرین) 767 یورو ( 4٪) و سایر هزینه‌ها (به عنوان مثال هزینه های اتاق، هزینه های مواد آموزشی و دوره‌های خارجی، هزینه های مدیریت آموزش شرکت) 2,348 یورو (11٪) است.

با این حال، کارآموزان نه تنها باعث ایجاد هزینه می‌شوند. آن‌ها از طریق کار خود به تولید کالا و خدمات نیز کمک می‌کنند. اگر این خدمات مولد را به طور متوسط 14377 یورو از هزینه های ناخالص کم کنیم، این منجر به متوسط هزینه خالص برای شرکت‌ها 6478 یورو برای هر کارآموز برای سال آموزشی 2017/18 می‌شود.

بنابراین، به طور متوسط، شرکت‌ها در ابتدا در آموزش سرمایه گذاری می‌کنند. با این حال، تفاوت‌های عمده‌ای بین شرکت‌ها وجود دارد. حدود 28٪ از کارآموزان در حال حاضر درآمد خالص در طول دوره آموزش ایجاد می‌کنند. در شرکت‌های باقی مانده، آموزش فقط در میان مدت یا بلند مدت جواب می‌دهد.

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان با توجه به شغل مورد نظر

Ausbildung یا آموزش حرفه‌ای یک روش محبوب برای دریافت آموزش حرفه‌ای در آلمان بدون شکستن بانک و حتی دریافت حقوق در همان زمان است. متداول ترین مشاغل تجاری، صنایع دستی مختلف، برق، لوله کش، سنگ تراشی، نقاش یا آرایشگری، فروشنده و … است.

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

شاید هنوز برای شما سؤال باشد هزینه های آوسبیلدونگ آلمان چقدر است؟
در آلمان، متوسط حقوق کارآموزان بسته به حرفه بین 600 تا 1200 یورو در ماه متغیر است. پس از تکمیل برنامه، می‌توان انتظار دستمزد ناخالص متوسط بین 2000 یورو تا 3000 یورو را داشت. برخی از مشاغل پردرآمد Ausbildung تا 4000 در ماه حقوق می‌گیرند.

آلمان بیش از 300 شغل حرفه‌ای دارد و برای هر یک از آن‌ها می‌توانید یک برنامه Ausbildung پیدا کنید! هر برنامه‌ای نیازمندی‌های متفاوتی دارد، اما امکان یافتن آموزش با هر پیشینه تحصیلی وجود دارد. حقوق بین مشاغل متفاوت است. در این پست بخوانید که کدام برنامه‌های Ausbildung بهترین پتانسیل درآمد را در آلمان دارند.

بهترین حقوق در طول آوسبیلدونگ آلمان

با توجه به آنچه درباره هزینه های آوسبیلدونگ آلمان مشخص است می‌توان این‌گونه بیان کرد که هنگامی که یک برنامه آموزش حرفه‌ای را در آلمان شروع می‌کنید، از روز اول درآمد کسب خواهید کرد. با این حال، درآمد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. آوسبیلدونگ در آلمان شامل ساعات تئوری و عملی است، برای هر دو دانشجو حقوق دریافت می‌کنند.

به همین دلیل است که در این مقاله پرداخت حقوق در طول برنامه و پس از اتمام آن را جدا می‌کنیم. بنابراین می‌توانید ببینید کدام برنامه‌های آوسبیلدونگ در حین و یا پس از اتمام از شما پشتیبانی خوبی می‌کنند.

کنترل کننده ی ترافیک هوایی و هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

کنترلر ترافیک هوایی یک شغل مسئولیت پذیر است. بنابراین، در حال حاضر در آوسبیلدونگ آلمان بسیار دارای شغل پردرآمدی است. در زندگی حرفه‌ای، شما برخاست و فرود هواپیما را هماهنگ می‌کنید یا هواپیما را با خیال راحت از طریق ترافیک هوایی هدایت می‌کنید. شما کسی هستید که حتی در موقعیت‌های خطرناک دستورات را صادر می‌کنید.

کارآموزان کنترل ترافیک هوایی در طول دوره کارآموزی خود در آلمان به مراتب بالاترین حقوق را دریافت می‌کنند.

  • 1 سال – 1150 یورو
  • 2 سال – 1150-4000 یورو
  • 3 سال – 4000-5900 یورو

پردرآمدترین مشاغل در آلمان بدون مدرک

مکانیک کشتی

تجهیزات فنی داخل کشتی بر عهده مکانیک کشتی است. شما در شرکت‌های کشتیرانی، حمل و نقل بار و مسافر و تأسیسات بندری یا کشتی سازی کار می‌کنید. وظایف اصلی شما عملیات، تعمیر و نگهداری و سرویس تجهیزات فنی و ابزار در کشتی است.

تماس با ما

  • 1 سال – 1020 یورو
  • 2 سال – 1270 یورو
  • 3 سال – 1760 یورو
هزینه های آوسبیلدونگ آلمان: پلیس

اگر می‌خواهید با اطمینان از نظم و قانون به مردم کمک کنید، می‌توانید افسر پلیس شوید. بسته به اینکه چه مدرکی دارید و در چه ایالتی می‌خواهید افسر پلیس شوید، به عنوان کارمند دولتی در خدمات متوسط یا بالاتر آموزش خواهید دید.

وظایف و مسئولیت‌های شما و همچنین حقوق و دستمزد شما با رتبه افزایش می‌یابد. کارمند دولتی در خدمت بالاتر مطمئناً بیشتر از همکاران میانی درآمد دارد. حقوق در طول دوره Ausbildung نیز به اندازه کافی بالا است که بتواند هزینه های زندگی را پوشش دهد و در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

1 سال – 1170-1380 یورو

2 سال – 1170-1380 یورو

3 سال – 1170-1380 یورو

پرستار و هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

پرستاری یکی از رایج ترین حرفه‌های حرفه‌ای در آلمان و همچنین شغلی پردرآمد است. آن‌ها در بیمارستان‌ها، خانه‌های سالمندان، یا مؤسسات مشابه کار می‌کنند.
یک پرستار از بیماران مراقبت می‌کند و پاسخگوی نیازهای آن‌ها در بیمارستان است. کنترل موجودی دار و سفارش دارو نیز در حیطه وظایف آن‌ها است. در اینجا ببینید که چقدر می‌توانید به عنوان پرستار در آلمان درآمد کسب کنید.

  • 1 سال – 1100 یورو
  • 2 سال – 1150 یورو
  • 3 سال – 1250 یورو

هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

فروشنده بیمه و امور مالی و هزینه های آوسبیلدونگ آلمان

فروشنده بیمه و امور مالی متخصص محصولاتی مانند بیمه عمر، انواع محصولات مالی تا بیمه بازنشستگی است. آن‌ها اساساً به عنوان مشاور کار می‌کنند.
وظایف اصلی مشاوره به مشتریان، رسیدگی به مطالبات بیمه و انعقاد قراردادها است.
صنعت بیمه و مالی در آلمان بسیار سودآور است. در نتیجه، کارآموزان می‌توانند در طول برنامه روی دستمزد خوب حساب کنند. در اینجا ببینید که چقدر می‌توانید به عنوان نماینده بیمه در آلمان درآمد کسب کنید.

  • 1 سال – 1040 یورو
  • 2 سال – 1115 یورو
  • 3 سال – 1200 یورو

برای دریافت اطلاعات درباره مهاجرت کاری به آلمان و ویزای کاری آلمان به شرکت بین‌المللی کاریابی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *