آلمان

اطلاعاتی در زمینه تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان

تحصیل در دانشگاه اشتوتگارت آلمان

تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان آینده بسیار خوبی دارد. سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل در این دانشگاه اقدام می‌کنند.

دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان از دانشگاه‌های مطرح و عالی در دنیا می‌باشد. مخفف نام این دانشگاه «ینا» است. این دانشگاه در شهر ینا آلمان قرار گرفته و از قدمتی بیش از 400 سال برخوردار است. همچنین جزء ده دانشگاه برتر و با قدمت بالای آلمان محسوب می‌شود.  علت نام‌گذاری این دانشگاه دانشمند مشهور آن یعنی فریدریش شیلر است که خودش حدود ده سالی در این دانشگاه تدریس کرده است.

برای اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان چه شرایطی لازم است؟

متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان باید همانند سایر دانشگاه‌ها شرایطی داشته باشند. به عنوان مثال برای تحصیل در دانشگاه کاسل آلمان نیز متقاضیان باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشند و همچنین در آزمون‌های ورودی، موفق به کسب امتیاز بالا شوند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ینا باید مدرک کارشناسی متقاضی دارای نمرات بالاتر از حد متوسط باشد.

تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان

همچنین باید گواهی ECTS با نمره حداقل 180 یا مدرکی معادل آن داشته باشد. ناگفته نماند که برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه باید رشته تحصیلی دوره کارشناسی با کارشناسی ارشد مطابقت داشته باشد. همچنین تمامی متقاضیان باید به زبان آلمانی تسلط لازم را داشته باشند. چرا که بیشتر دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس می‌شود.

دانشکده‌های دانشگاه ینا

می‌توان گفت که برای متقاضیان همه رشته‌ها امکان تحصیل در این دانشگاه وجود دارد. از جمله دانشکده‌هایی که در این دانشگاه وجود دارد به قرار ذیل می‌باشد:

دانشکده الهیات، دانشکده حقوق، دانشکده اقتصاد، دانشکده فلسفه، دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری، دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دانشکده فیزیک و نجوم، دانشکده شیمی و علوم زمین، دانشکده زیست شناسی و داروسازی و همچنین دانشکده پزشکی.

تماس با ما

هزینه‌های تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان چقدر است؟

برای تحصیل در دانشگاه ینا نیازی به پرداخت هزینه‌های تحصیلی نیست. البته تحصیل در بیشتر دانشگاه‌های آلمان رایگان است و یا هزینه اندکی بابت خدمات دریافت می‌کنند. برای مثال دانشگاه مونیخ آلمان هزینه‌ای حدود 1185 یورو در هر ترم بابت خدمات دانشجویی دریافت می‌کند. دانشگاه ینا نیز در هر ترم تنها 700 یورو از دانشجویان دریافت می‌کند. این هزینه بابت خدمات دانشجویی، خوابگاه، اجاره، غذا، کتاب و همچنین استفاده از وسایل نقلیه دریافت می‌شود.

 

چگونه می‌توان برای تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر اقدام کرد؟

برای تحصیل در دانشگاه ینا باید قبل از هر چیز خود را با زبان آلمانی آشنا کنید. باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا به این زبان مسلط شوید. همچنین باید در آزمون‌های لازم شرکت کنید و موفق به کسب نمره قبولی شوید. اقامت آلمان می‌تواند از طریق تحصیل در این دانشگاه انجام شود.

تحصیل در دانشگاه فریدریش شیلر ینا آلمان

از دیگر مواردی که برای تحصیل در این دانشگاه نیاز است ویزای تحصیلی آلمان می‌باشد. با دریافت این ویزا قادر خواهید بود که در تمامی دانشگاه‌های آلمان تحصیل کنید. همه این کارها را می‌توانید از طریق شرکت ویکو پیگیری کنید. گروه ویکو مفتخر است که در زمینه اقامت، تحصیل، کار، بورسیه و … به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت نه تنها ویزای تحصیلی بلکه ویزای کاری آلمان (که یک ویزای کاری محسوب می‌شود) و ویزای آوسبیلدونگ (که یک ویزای کارآموزی است) نیز ارائه می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *