آلمان

مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان

مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان

آیا شما علاوه بر اشتیاق به ماشین، در ریاضیات، فیزیک و مکانیک فنی نیز مهارت دارید؟ با این وجود، نمی‌خواهید فقط در سخنرانی‌ها بنشینید، بلکه می‌خواهید دست به کار شوید و لباس‌هایتان را چرب کنید؟ سپس مدرک آوسبیلدونگ آلمان در مهندسی خودرو و مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان برای شما مناسب است.

مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان

آیا شما آنقدر به خودروها علاقه دارید که می توانید آنها را تعمیر کنید ، در این مقاله به بررسی مهندسی مکانیک و خودرو و مهاجرت کاری به آلمان پرداخته و در مورد مدرک آوسبیلدونگ مهندسی خودرو در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

برخلاف آموزش، برنامه های تحصیلی آوسبیلدونگ در آلمان تنظیم نمی شود. به همین دلیل برنامه های مطالعاتی دوگانه زیادی وجود دارد که از نظر محتوا بسیار شبیه به هم هستند اما نام های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، دوره آوسبیلدونگ تحصیل در مهندسی خودرو، فناوری خودرو، ساخت خودرو و تولید خودرو نیز نامیده می شود.

مدرک دوگانه آوسبیلدونگ آلمان در مهندسی خودرو چیست؟

مدرک دوگانه در مهندسی خودرو، مدرک مهندسی مکانیک کلاسیک را با محتوای مهندسی خودرو ترکیب می کند. از یک طرف، دانش اولیه فلز، برق و فناوری اندازه گیری را به دست خواهید آورد.

از سوی دیگر، شما همه چیز مهم در مورد فن آوری خودرو، مکاترونیک و فناوری حسگر را خواهید آموخت – حوزه هایی که به عنوان یک متخصص در ساخت وسایل نقلیه به آنها کاملاً نیاز دارید. در مدرک دوگانه در مهندسی خودرو، شما درگیر وظایف مهندسی خواهید بود، به صورت تیمی کار می کنید و وظایف را به طور مستقل انجام می دهید.

آنچه در طول تحصیل خواهید آموخت، از جمله:
  • تکنولوژی کاربردی خودرو
  • موتورهای الکتریکی
  • ساخت خودرو/CAD در ساخت وسایل نقلیه
  • مهندسی برق / فناوری اندازه گیری
  • مهندسی سیستم های خودرو
  • عناصر ماشین / نظریه طراحی
  • مکانیک فنی
  • ترمودینامیک
  • علم مواد

مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان

بعد از دریافت مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان چه کار کنم؟

پس از مدرک دوگانه در فناوری خودرو، معمولاً می توانید خود را مهندس فناوری خودرو بنامید . زمینه های مختلف فعالیت در بخش خصوصی برای شما باز است. به عنوان مثال، می‌توانید در توسعه اتومبیل‌ها یا قطارهای جدید مشارکت داشته باشید، فرآیندهای تولید را کنترل و نظارت کنید، و در فروش وسایل نقلیه و اجزای خودرو کار کنند.

مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان چگونه است؟

مدرک دوگانه در ساخت خودرو یا مدرک دوگانه در فناوری خودرو معمولاً 3.5 سال طول می کشد . اگر آن را در نوع آموزش یکپارچه تکمیل کنید، همزمان کارآموزی می کنید. این بسته به شرکت متفاوت است. به عنوان مثال، در دوره کارآموزی مکاترونیک خودرو ، نحوه نگهداری و تعمیر خودرو را یاد خواهید گرفت. بسته به خواسته مشتری، می توانید خودرو را به موارد بیشتری نیز مجهز کنید، به عنوان مثال تهویه مطبوع یا دستگاه ناوبری.

در مجموع، شما متخصص همه چیز در داخل و اطراف خودرو خواهید بود و می توانید مهارت های فنی و دستی خود را آزمایش کنید. همچنین امکان کار آموزی به عنوان طراح محصول فنی در دوره دوگانه فناوری خودرو وجود داردتکمیل شود.

از طرف دیگر در دانشگاه یا دانشکده فنی ابتدا باید منحصراً با سر خود کار کنید. در ابتدای تحصیل شما ابتدا تمام مبانی علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، ریاضی) و مهندسی برق را خواهید آموخت. بعداً، مطالب مشخص‌تر می‌شود و شما سخنرانی‌هایی در مورد الکترونیک خودرو، مدیریت پروژه یا فناوری حسگر خواهید داشت. اغلب می توانید بسته به حوزه مورد علاقه خود نیز تخصص داشته باشید.

شرایط درخواست برای مدرک دوگانه مهندسی خودرو چیست؟

برای شروع مدرک دوگانه در مهندسی خودرو، ابتدا باید برای کارآموزی اقدام کنید. سپس قرارداد دانشجویی را با شرکت آموزشی خود منعقد می کنید. نمرات خوب در ریاضیات، فیزیک، فناوری و علوم کامپیوتر به شما امتیازاتی را هنگام درخواست می دهد. شما به دیپلم دبیرستان یا مدرک ورودی دانشکده فنی نیاز دارید.

تماس با ما

 آموزش در زمینه مهندسی مکانیک / کارخانه پیدا کنید

آموزش روز به روز پیچیده تر می شوند، به همین دلیل است که مسیرهای مختلفی وجود دارد که می توانید در کارآموزی مهندسی مکانیک/خودرو خود طی کنید. از یک طرف، شما می توانید به عنوان یک مکانیک کارخانه به طور کلی آموزش ببینید، اما همچنین تخصص هایی در زمینه فن آوری سیستم لوله یا فناوری بهداشتی، گرمایش و تهویه مطبوع وجود دارد.

علاوه بر عملکرد مکانیکی، بسیاری از سیستم ها و اجزای آنها به صورت الکترونیکی کنترل می شوند، به همین دلیل است که شما شانس خوبی برای استخدام به عنوان تکنسین الکترونیک برای فناوری ماشین و درایو دارید . علاوه بر تولید ماشین آلات، مسئولیت نگهداری و تعمیر سیستم ها را نیز بر عهده خواهید داشت. همین امر در مورد شما صدق می کند اگر برای آموزش یک درخواست دهید مکانیک صنعتی برای مهندسی مکانیک و کارخانه مورد خوبی است.

همچنین در مورد تکنسین های الکترونیک و مکانیک صنعتی که آموزش عمومی نیز امکان پذیر است صدق می کند. با آموزش بیشتر می توانید بعد از دوره کارآموزی خود به مهندسی مکانیک و کارخانه روی بیاورید. امکانات دیگر برای آموزش فنی در این شاخه، مکانیک فرآیند برای فناوری پوشش و مکانیک ابزار است .

درباره آوسبیلدنگ آلمان و مهاجرت کاری به آلمان به عنوان مهندس مکانیک بیشتر بدانید

علاوه بر آموزش کلاسیک، می توانید زندگی حرفه ای خود را با آموزش دوگانه نیز شروع کنید، به عنوان مثال در مهندسی مکانیک یا مکاترونیک . بنابراین آموزش و مطالعه متناوب یکی پس از دیگری دارید.

علاوه بر مشاغل دستی، دوره های آموزشی مهندسی مکانیک و خودرو وجود دارد که برای آنها نیازی به چکش و پیچ گوشتی نیست. به عنوان مثال، زمانی که مهندسان در مهندسی مکانیک دستگاه‌هایی را توسعه می‌دهند، مجبورند بارها و بارها آنها را در طی مراحل کوچک کاری خود تولید و به همکاران خود ارائه دهند.

مهندسی مکانیک و خودرو برای مهاجرت کاری به آلمان

در بیشتر موارد، آنها کار را به طراحان فنی آموزش دیده می سپردند.اگر شما به همان اندازه خلاق هستید اما ترجیح می دهید چیزی غیر از مداد در دست بگیرید، می توانید آموزش را به عنوان یک مدل ساز فنی نیز در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر به سایت موسسه بین المللی کاریابی ویکو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *