آلمان

اطلاعات درباره آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

آوسبیلدونگ پرستاری یک برنامه ساده است. تکمیل آن و واجد شرایط بودن برای آزمون مجوز پرستاری فقط سه سال طول می کشد. پس از سه سال یادگیری در حین کار، دیگر از آموزش سازگاری خبری نیست. قرار دادن کار هفتاد درصد از برنامه بسیار منطقی است! از هفته اول به بعد شروع به کار کنید و از ماه اول برنامه حقوق بگیرید و با یادگیری در تمام مدت سه سال به درآمد خود ادامه دهید!

جمعیت کشورهای توسعه یافته به سرعت در حال پیر شدن است. بنابراین درصد سالمندان نیز در حال افزایش است. برای ارائه مراقبت های کافی به این سالمندان، دولت های کشورهای توسعه یافته سیستم های مراقبت های بهداشتی خود را به هر شکلی گسترش می دهند. کاهش نرخ زاد و ولد و جمعیت رو به رشد تقاضا برای متخصصان مراقبت های بهداشتی را برمی انگیزد.

پرستاری در سرتاسر جهان به شغل مورد نظر تبدیل شده است. آلمان یکی از بهترین مکان ها برای تحصیل است. بنابراین، اگر می خواهید به آلمان مهاجرت کنید تا شغل خود را در رشته پرستاری دنبال کنید، این مقاله را به طور کامل بخوانید تا بیشتر بدانید. دولت آلمان برای ایجاد هزاران شغل جدید و جذابیت بیشتر حرفه پرستاری برنامه های زیادی دارد. تعداد بیشتری از جوانان ترجیح می دهند به عنوان پرستار آموزش ببینند. اما چگونه می توان در پرستاری  آلمان شرکت کرد.

آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

واجد شرایط بودن برای پرستاری چیست؟

اگر می خواهید شغل خود را به عنوان یک پرستار شروع کنید، گذراندن کلاس دوازدهم در کشور خود واجد شرایط محسوب می شود. راه های زیادی برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری در آلمان وجود دارد. اما تا زمانی که مقیم دائم این کشور نباشید، نمی توانید پرستاری B.Sc را در آلمان انجام دهید. این قانون برای همه مهاجران بین المللی در سراسر جهان است.

پس چگونه می توان شغل خود را در آلمان دنبال کرد؟

فرض کنید می خواهید با مدرک یا دیپلم کشور خود به عنوان یک پرستار در آلمان ثبت نام کنید. در این صورت، برای تبدیل شدن به یک پرستار ثبت شده در آلمان، باید تجربه کاری در حد لازم را داشته باشید.

تماس با ما

این تجربه کاری 2  ساله و تسلط به زبان آلمانی برای ثبت نام پرستار در آلمان کافی نیست. نامزد منتخب باید دوره آموزشی انطباق را برای انطباق با محیط آلمانی پشت سر بگذارد. آن نامزد باید با کارمندان واقعی آلمانی زبان کارکند.

دوره آموزش آوسبیلدونگ پرستاری چیست؟

این مرحله چیزی جز یک دوره مشخص نیست، یعنی به مدت شش ماه، داوطلب مورد نظر باید زیر نظر یک متخصص در بیمارستانی در آلمان کار کند. یک پرستار ارشد آموزش و پیشرفت شرکت کنندگان را برای تکمیل موفقیت آمیز برنامه آموزشی آوسبیلدونگ پرستاری زیر نظر خواهد داشت.

اداره امور پرستاری ایالتی پس از تکمیل دوره آموزشی سازگاری، کارآموز را به عنوان پرستار می پذیرد.

گاهی اوقات، داوطلبی که مهارت‌هایش با همه این معیارها مطابقت دارد، اما هنوز به دلیل زبان در ثبت نام تردید دارد.

دستمزد پرستاران در آلمان چقدر است؟

در طول دوره آموزش سازگاری، یک پرستار می تواند حدود 1500-1800 یورو به عنوان کمک هزینه خود از کلینیک/بیمارستان مربوطه دریافت کند. آنها می توانند پس از اتمام دوره آموزشی سازگاری و ثبت نام به عنوان پرستار در یکی از ایالت های آلمان، تقریباً 2200 یورو انتظار داشته باشند.

آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *