استرالیا

تخمین هزینه های مهاجرت به استرالیا

پول مهم ترین عاملی است که باید قبل از مهاجرت به هر کشور خارجی در نظر بگیرید. اطلاع از هزینه های مورد انتظار از قبل به شما این امکان را می دهد که از نظر ذهنی و مالی برای مقابله با شرایط مختلف در کشور مهاجر خود آماده باشید. به همین دلیل، اگر قصد دارید از ایران برای مهاجرت استرالیا اقدام کنید، باید میانگین هزینه مورد نیاز را بدانید.

هزینه های مهاجرت به استرالیا

در این وبلاگ، مقدار تخمینی پولی که برای مهاجرت به استرالیا نیاز دارید و عوامل مختلفی که بر آن تأثیر می‌گذارند، بحث خواهیم کرد.

پول مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

دانستن مبلغ دقیق مورد نیاز برای جابجایی به استرالیا دشوار است زیرا به عوامل مختلفی از جمله نوع ویزای شما، اندازه خانواده، میزان اقامت در نظر گرفته شده، و هزینه های پزشکی و اسناد در کشور خود و غیره بستگی دارد.

انواع مختلفی از ویزای مهاجرت استرالیا وجود دارد به عنوان مثال. ویزای ماهر، ویزای شریک یا ویزای تجاری و هر نوع هزینه متفاوتی خواهد داشت. مبلغ کلی برای مهاجرت به استرالیا در تمامی این دسته بندی ها از 8000 تا 15000 دلار متغیر است.

با این حال، درک تفکیک هزینه های فردی برای درک بهتر مقدار کلی مورد نیاز، مهم است. برخی از این هزینه های کلیدی در زیر مورد بحث قرار می گیرند:

هزینه درخواست ویزا

این مبلغی است که برای ارسال درخواست ویزا لازم است. می توانید هزینه دقیق را در وب سایت رسمی کشور پیدا کنید. با این حال، طبق برآورد، حدود 3600 تا 3700 دلار برای متقاضی اصلی، تا 1800 دلار برای همسر و 900 تا 1000 دلار برای یک فرزند است.

هزینه های مهاجرت به استرالیا

هزینه ارزیابی مهارت

این هزینه ارزیابی است که برای ارزیابی مهارت و صلاحیت شما برای مهاجرت به استرالیا به ارگان های مربوطه می پردازید. بسته به مشخصات شما می تواند بین 300-500 یا حتی بالاتر باشد. همچنین می توانید با لیستی از مشاوران ویکو تماس بگیرید که می توانند به شما در انجام ارزیابی مهارت کمک کنند.

آزمون زبان IELTS/PTE

از آنجایی که باید مدرکی مبنی بر داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی ارائه دهید، باید در آزمون ارزیابی زبان قبول شوید که هزینه آن در کشورهای مختلف متفاوت است. در ایران بین 200 تا 250 دلار متغیر است.

هزینه ارزیابی پزشکی

به عنوان بخشی از فرآیند مهاجرت، ممکن است از شما خواسته شود که آزمایش‌های سلامت خاصی را توسط هیئت پزشک انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که از نظر پزشکی برای سفر به یک کشور خارجی مناسب هستید. باز هم، هزینه آن بسته به کشور یا شهر متفاوت است. میانگین قیمت پزشکی برای هر نفر تا 100 دلار تخمین زده می شود.

تماس با ما

هزینه اسناد عمومی

این شامل پولی است که برای تهیه اسناد مختلف حقوقی و شخصی مانند مدارک تحصیلی یا استخدامی، فرم های مجوز پلیس، گذرنامه، فتوکپی و … هزینه می شود. این هزینه های متفرقه بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت است و می تواند زیر 500 دلار پوشش داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *