آلمان

زندگی در یک خانه اجاره‌ای در آلمان

خانه اجاره‌ای در آلمان

اولین قدم برای پیدا کردن خانه  اجاره‌ای در آلمان مراجعه به دفاتر املاک، سایت‌های مربوطه و یا روزنامه‌های محلی است. برای بستن قرارداد توسط مالک و مستأجر مدارک لازم عبارت‌اند از: مدارک شناسایی، مجوز اقامت، فیش حقوقی، رضایت‌نامه از صاحب‌خانه قبلی ،ضامن، قرارداد حتماً باید رسمی و قانونی باشد.

پیدا کردن خانه اجاره‌ای در آلمان

همه‌ی ما دلمان می‌خواهد به هر جای دنیا که می‌رویم چه‌ مسافرت کوتاه مدت باشد و چه مهاجرت خانه‌ای امن و با امکانات لازم را پیدا کنیم تا در آن خانه سکونت خاطره‌انگیزی را سپری کنیم، برای مثال یک خانه اجاره‌ای در آلمان هم باید حس راحتی در ما ایجاد کند.

بنابراین ما هم باید از اطلاعات لازم درمورد هزینه و اخذ قرارداد آگاه باشیم کسانی که قصد اجاره کردن خانه در آلمان را دارند و می‌خواهند اطلاعات لازم را در مورد خانه‌ی اجاره‌ای در آلمان را کسب کنند؛ تا راحت‌تر بتوانند به هدف خود برسند، همراه مقاله ما باشند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات جامع و دقیق درمورد مهاجرت به آلمان، از مشاوران شرکت کاریابی و گروه ویکو کمک بگیرید. این شرکت کاریابی بین‌المللی با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات به شما درمورد مهاجرت کمک می‌کند. شرکت کاریابی ویکو درزمینهٔ مهاجرت عملکرد بسیار خوبی دارد.

خانه اجاره‌ای در آلمان

  • قوانین خانه اجاره‌ای در آلمان: اولین قدم برای پیدا کردن خانه اجاره‌ای در آلمان مراجعه به دفاتر املاک، سایت‌های مربوطه و یا روزنامه‌های محلی است.

برای بستن قرارداد توسط مالک و مستأجر مدارک لازم عبارت‌اند از: مدارک شناسایی، مجوز اقامت، فیش حقوقی،رضایت‌نامه از صاحب‌خانه قبلی ،ضامن، قرارداد حتماً باید رسمی و قانونی باشد.

شرایط اجاره خانه در آلمان

شما آدم خوش‌شانسی خواهید بود اگر کشور آلمان را برای زندگی انتخاب کنید. چراکه قوانین ملکی آلمان به تمام شکایات شما رسیدگی می‌کند و از شما حمایت می‌کند. می‌توانید مدت سکونتتان را چه کوتاه و چه بلندمدت به ثبت برسانید. اگر مالک حق اجاره‌ی خود را بیش‌تر از چیزی که در قرارداد ذکرشده افزایش دهد شما می‌توانید با مراجعه مربوطه تقاضای شکایت کنید.

مالک باید ملک خود را بدون مشکل و کمبودی به مستأجر تحویل دهد و معافیت‌های مالیاتی در این امور با مالیات متفاوتی از مالکین حمایت می‌کند. برای پرداخت اجاره مستأجر باید دقت کند اگر دو ماه از وقت اجاره شما بگذرد مالک می‌تواند حکم تخلیه خانه‌اش را بگیرد. برای رهن کردن باید به‌اندازه دو ماه اجاره به مالک پول بدهید که وقت پایان قرارداد پول به مستأجر برمی‌گردد.

اگر مستأجر در زمان سکونت به وسایل یا خانه خسارتی وارد کرد وظیفه دارد خسارت را به مالک پرداخت کند و خانه را تعمیر کند. شما اگر بخواهید زودتر از زمان قرارداد خانه را تخلیه کنید باید هزینه‌ای را به مالک پرداخت کنید تا رضایت او را جلب کنید یا خانه را به کسی دیگر معرفی کنید؛ و بالعکس اگر مالک درخواست تخلیه داد باید او از شما رضایت بگیرد.

خانه اجاره‌ای در آلمان

شما باید ثابت کنید که توانایی پرداخت اجاره را دارید مالک می‌تواند از درآمد ماهیانه شما آگاهی داشته باشد. برای ضامن می‌توانید فیش حقوقی خود را ارائه دهید. برای رضایت و جلب اطمینان مالک می‌توانید از نامه رضایت از صاحب قبلی خانه‌تان استفاده کنید؛ البته اگر مالک چنین درخواستی دارد در غیر این صورت الزامی نیست.

همه‌ی این شرایط خوب خانه اجاره‌ای در آلمان انگیزه‌ی خوبی برای مهاجرت به آلمان است.

برای راهنمایی و حمایت شما گروهی به نام انجمن مستأجران وجود دارد که اگر شما عضو گروه شوید حتماً شما را همراهی می کنند تا از کلاه برداری و سوء استفاده در قرارداد جلوگیری شود.

قیمت مسکن در آلمان

قیمت خانه‌ها در هر مکان از آلمان متفاوت است و بستگی به این دارد که شما چه مکانی و چه خانه‌ای را مدنظر دارید اگر دنبال قیمت ارزان هستید در شهرهای شرقی می‌توانید پیدا کنید و اگر مشکلی در هزینه ندارید در شهرهای غربی به دنبال خانه‌ی خود بگردید شیک بودن وسایل خانه و محیط آن هم به جیب شما بستگی دارد موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *