ایتالیا

شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا

شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا

دانشگاه های ایتالیا گزینه های محبوبی برای دانشجویان در سراسر جهان هستند، زیرا این کشور دارای برخی از بزرگترین موسسات در هر زمینه تحصیلی است و سطح بالایی از فرصت های تحصیلی عالی را ارائه می دهد. به همین دلیل تقریباً 32000 دانشجوی بین المللی در کشور وجود دارد. اگرچه ایتالیا می تواند یک مقصد رویایی باشد، اما هزینه های زندگی و تحصیل می تواند بسیار بالا باشد.

شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا

مکان ها و نکاتی وجود دارد که می توانید برای تغییر آن رعایت کنید تا با شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا مواجه شوید. هجوم دانشجویان بین المللی به ایتالیا، به ویژه دانشجویان بین المللی از هند / نیجریه وجود داشته است زیرا آنها قادر به تحصیل رایگان در ایتالیا بودند. ایتالیا فرصت های زیادی را ارائه می دهد تا نه تنها بدون پرداخت یک سکه به تحصیل بپردازید، بلکه همچنین برای کسب درآمد اضافی در این فرآیند نیز تلاش کنید. بیایید به برخی از نکات شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا نگاهی بیندازیم.

آیا تحصیل در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ارزان است؟

بله، تحصیل در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ارزان است، اما اگر به جزئیات توجه نکنید، قیمت ها می تواند به سرعت افزایش یابد. بسته به موقعیت مکانی، هزینه های زندگی ممکن است سر به فلک بکشد، بنابراین مطمئن شوید که محل اقامت خود را در شهری که چندان محبوب نیست اجاره کنید.

از آنجایی که اجاره ماهانه شما بزرگترین بخش از هزینه های شما را خواهد گرفت، از شهرهای کلیدی ایتالیا که مردم به آن هجوم می آورند اجتناب کنید و سعی کنید محل اقامتی نزدیک به دانشگاه خود اما برای زندگی نسبتاً ارزان داشته باشید.

شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا

نحوه شرایط تحصیل رایگان در ایتالیا

  1. درخواست خود را با هم دریافت کنید و آنها را زودتر ارسال کنید!

حتی برای واجد شرایط بودن برای تحصیل رایگان در ایتالیا با بورسیه تحصیلی مناسب، پیشینه تحصیلی قبلی شما باید بی عیب و نقص و پر از نتایج عالی باشد. برای رسیدن به آن، مطالعه سخت با مفاهیم روشن در زمینه های مورد نظر از روز اول ضروری است. نتایج تحصیلی و درخواست های ارسال شده اولین عناصری هستند که شما را به مرجع داوری نشان می دهند.

داشتن یک برنامه به خوبی سازماندهی شده برای بورس تحصیلی بسیار مهم است و آماده سازی زودهنگام درخواست شما کلید بهبود آن است. این یک ابزار ارزیابی عملکرد است که میزان پیشرفت فعلی شما را به شما می گوید. برنامه از پیش ساخته شده خود را به موقع اصلاح و ارتقا دهید، تا پایان ترم یک برنامه غنی شده دریافت خواهید کرد.

  1. درخواست کمک مالی در دانشگاه های ایتالیا

داشتن بهترین بورسیه تحصیلی در ایتالیا در اختیار شما، کلید تحصیل رایگان در این کشور و حتی کسب درآمد بیشتر است. بسیاری از دانشگاه های درجه یک ایتالیا بورسیه های تحصیلی کامل و معافیت از هزینه های تحصیل را در بورسیه های خود ارائه می دهند. مطمئن شوید که دانشگاه های مورد نظر خود را ثبت نام کرده و مناسب ترین بورسیه ها را پیدا کنید.

تماس با ما

پس از انتخاب بهترین دانشگاه‌ها و دانشگاه‌های مناسب برای تحصیل، می‌توانید به الزامات فهرست شده آن‌ها نگاهی بیندازید و آن‌ها را یکی یکی برآورده کنید. هنگامی که تمام شرایط را برآورده کردید، برای دریافت بورسیه تحصیلی به منظور تحصیل رایگان در ایتالیا به عنوان یک دانشجوی بین المللی اقدام کنید.

ترکیبی از نتایج فوق‌العاده پس‌زمینه و یک برنامه کاربردی درخشان به شما کمک می‌کند تا در میان متقاضیان متعدد دیگر متمایز شوید و به شما امکان می‌دهد آن بورس تحصیلی رویایی را بگیرید. این به شما یک راه آسان برای تحصیل رایگان در ایتالیا، کاهش هزینه ها و حتی کسب درآمد زیادی در حین تحصیل می دهد.

  1. برای دانشگاه های مقرون به صرفه در ایتالیا درخواست دهید

دانشگاه‌های ایتالیا می‌توانند به طور متوسط تا 4000 یورو شارژ کنند که برای بسیاری از دانشجویان، به‌ویژه دانشجویانی که از خارج می‌آیند، مبلغ زیادی برای مدیریت است. اما، درخواست برای دانشگاه های مقرون به صرفه در ایتالیا در وهله اول، کاهش کل هزینه های تحصیل و پر کردن آنها با بورسیه را بسیار آسان تر می کند.

بسیاری از دانشگاه های دولتی و برخی از کالج های خصوصی در ایتالیا وجود دارند که ارزش زیادی برای پول قائل هستند زیرا شهریه آنها بسیار کمتر از متوسط شهریه است. موسسات بالقوه ارزان را بر اساس رشته های تحصیلی خود استخدام کنید و سپس بهترین را انتخاب کنید که هم شهریه با کیفیت و هم ارزان ارائه می دهد. با یک بورس تحصیلی خوب در ایتالیا، هزینه های تحصیل شما به راحتی کاهش می یابد.

تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا به صورت رایگان

در دانشگاه بولونیا، دانشگاه بوکانی و دانشگاه پادووا، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند با دریافت بورسیه‌های تحصیلی زیر مدرک لیسانس رایگان دریافت کنند:

شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا

  1. کمک هزینه تحصیلی دانشگاه بولونیا

مبلغ بورسیه: معافیت از شهریه، کمک هزینه 11,000 یورو (12,400 دلار آمریکا)

دانشگاه بولونیا (یونیبو) قدیمی ترین دانشگاه غرب در نظر گرفته می شود و همچنین یکی از بهترین و بالاترین رتبه ها را دارد. کمک هزینه تحصیلی دانشگاه بولونیا برای دانشجویان بین المللی یکی از بهترین کمک هزینه هایی است که می توانید در این کشور دریافت کنید، و این گزینه برای دارندگان دیپلم نیز در دسترس است و بورسیه های تحصیلی کامل همراه با کمک هزینه تحصیلی تا 11000 یورو را ارائه می دهد.

معافیت از شهریه تحت Unibo Action 1 و کمک هزینه تحصیلی تحت Unibo Action 2 قرار می گیرد. این موارد برای دوره های، دوره اول و دوره دوم در دسترس هستند و لطفاً در نظر داشته باشید که کمک هزینه تحصیلی فقط برای یک سال تحصیلی در دسترس است.

 2. جوایز شایستگی در مقطع کارشناسی دانشگاه بوکونی

مبلغ بورسیه: شهریه کامل، معافیت از هزینه، اقامت رایگان

یکی دیگر از فرصت های بورس تحصیلی عالی که دانشجویان بین المللی بتوانند تحصیل رایگان در ایتالیا دریافت کنند، توسط دانشگاهی به نام هاروارد ایتالیا، دانشگاه بوکونی، ارائه می شود. این یک دانشگاه با رتبه برتر در ایتالیا است و دامنه تحقیقاتی بالایی نیز دارد. لطفاً به یاد داشته باشید که جوایز شایستگی در مقطع کارشناسی Bocconi به چند دانشجوی منتخب کارشناسی اعطا می شود.

شرایط تحصیلی رایگان در ایتالیا

برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا و دریافت اطلاعات درباره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با شرکت کاریابی بین المللی ویکو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *