آلمان

شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان

شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان

در این مقاله به بررسی نحوه مهاجرت به آلمان به عنوان مهندس نرم افزار می‌پردازیم و شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان را مورد چالش قرار می‌دهیم. اولین قدم برای درخواست ویزای کار آلمانی یافتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای آلمانی است. اگر از یک کشور غیر اتحادیه اروپا هستید.

شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان

در این مقاله به بررسی نحوه مهاجرت به آلمان به عنوان مهندس نرم افزار می‌پردازیم و شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان را مورد چالش قرار می‌دهیم.

مرحله 1. یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای آلمانی پیدا کنید

اولین قدم برای درخواست ویزای کار آلمانی یافتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای آلمانی است. اگر از یک کشور غیر اتحادیه اروپا هستید ، ممکن است بدون پیشنهاد شغلی به آلمان منتقل نشوید. برای شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان نیز این مورد باید انجام شود. کشورهای اتحادیه اروپا برای کار در آلمان نیازی به مجوز ویزا یا اقامت ندارند. همچنین ، برخی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای کار در آلمان نیز نیازی به ویزا ندارند.کشورهایی مانند:

  1. ایالات متحده آمریکا
  2. استرالیا
  3. کانادا
  4. اسرائيل
  5. ژاپن
  6. نیوزلند
  7. سوئیس
  8. کره جنوبی

اگر از لیست فوق از کشورهای غیر اتحادیه اروپا نیستید ، قطعاً قبل از عزیمت به آلمان به یک پیشنهاد شغلی نیاز دارید.

چگونه باید یک پیشنهاد شغلی برای شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان پیدا کنید؟

وب سایت‌هایی وجود دارند که چنین موقعیت‌های شغلی را در کشور تبلیغ می‌کنند. شما باید از طریق آنها به دنبال شغل باشید:
در واقع

  • سنگ پژمشینی
  • arbeititsagentur
  • وابسته به لینکدین
  • meinestadt.de
  • Jobrapido.de
  • کیمتا
  • Xing Stellenmarkt
  • هیولا دویچلند
  • stellenanzeigen.de

شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان

لیست فوق از وب سایت‌ها به شما در یافتن یک پیشنهاد شغلی در آلمان کمک می‌کند. آن‌ها را در Google تایپ کنید و لینک را پیدا خواهید کرد. وقتی با کارفرما صحبت می‌کنید که مایل به استخدام شما است ، این یک پیشرفت در روند درخواست شما است.

مرحله 2. یک قرارداد کار با کارفرمای آلمانی امضا کنید

کارمند و کارفرمای آلمانی باید یک قرارداد کاری را با هم امضا کنند. این باید شامل شرایط اشتغال باشد ، برای شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان نیز اینگونه است و این موارد شامل:

  1. ساعات کاری
  2. مدت استخدام
  3. حقوق
  4. وظایف و مسئولیت‌ها
  5. مکان کار
  6. پاداش
  7. جبران خسارت
  8. فواید
  9. زمان پرداخت
  10. زمان بدون پرداخت


هرچه جزئیات بیشتر در مورد اشتغال در قرارداد وجود داشته باشد ، بهتر می‌شود. اگر به شرایط لازم برای شرایط کار خود یا نوع شغلی که انجام می‌دهید فکر می‌کنید ، بهتر است آنها را در قرارداد قرار دهید.

مرحله 3. برای ویزای کار اقدام کنید

هنگامی که پیشنهاد را دریافت کرده‌اید و قرارداد کار را امضا می‌کنید ، می‌توانید درخواست ویزای کار را شروع کنید. برای اولین قدم باید فرم درخواست را در وب سایت Videx تکمیل کنید. این یک فرم درخواست آنلاین برای افرادی است که می‌خواهند به آلمان نقل مکان کنند. شما باید آن را با احتیاط و مطابق اسناد خود تکمیل کنید. مراقب املا و اطلاعات شخصی خود ، به ویژه گذرنامه خود باشید.

تماس با ما

شما باید هر قسمت از برنامه را تکمیل کرده و اطلاعات مربوطه را تا آخر وارد کنید. قسمت خلاصه‌ای وجود دارد که برای ارسال به سفارت آلمان باید وارد کنید.

مرحله 4. اسناد پشتیبان را جمع آوری کنید

لیستی از اسناد پشتیبان با ویزای کار آلمان وجود دارد. شما باید همه آنها را جمع کنید و آنها را به سفارت تسلیم کنید. شروع به جمع آوری همه آنها کنید. اما ممکن است مجبور شوید اسناد دیگری را ارسال کنید. این به ملیت و پرونده شما بستگی دارد. این روند برای شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان نیز صدق می‌کند.

لیستی از اسناد پشتیبان مانند این است:
  • دو عکس گذرنامه
  • گذرنامه ملی معتبر
  • بیمه سلامت
  • تأیید سکونت
  • یک قرارداد کار
  • اثبات صلاحیت
  • رزومه
  • اثبات سوابق تمیز
  • اثبات هزینه ویزای پرداخت شده.
  • اعلام صحت اطلاعات.

لیست فوق کامل نیست و شما باید اسناد دیگری را ارسال کنید.

مرحله 5. جلسه‌ای را با سفارت یا کنسولگری آلمان رزرو کنید

اکنون ، نزدیک‌ترین مرکز سفارت ، کنسولگری یا ویزا آلمان را که مسئول پردازش ویزا در کشور خود یا یک کشور همسایه است ، پیدا کنید. شما باید جلسه‌ای را با آنها برنامه ریزی کرده و از آنها در تاریخ رزرو بازدید کنید.

لیست الزامات را بیاورید ، آن‌ها را به مقامات ارسال کنید و هزینه پردازش ویزا را بپردازید. شما باید از سفارت بپرسید که ویزا چقدر برای شما هزینه دارد و چگونه می‌توانید آن را بپردازید.

مرحله 6. منتظر پردازش ویزا باشید

پس از اتمام کار با سفارت ، باید منتظر پردازش ویزا باشید. زمان لازم تا زمانی است که سفارت روی درخواست شما کار کند و تصمیم بگیرد که آن را صادر کند یا نه. یک تا سه ماه طول می‌کشد تا سفارت روی درخواست شما کار کند و ویزا را صادر کند. سفارت شما را از نتایج و نحوه دریافت ویزای خود مطلع می‌کند.

شغل توسعه دهندگان نرم افزار برای مهاجرت کاری به آلمان

مرحله 7. حرکت به آلمان و تکمیل ثبت نام

وقتی وارد آلمان می‌شوید ، باید به دفتر بیگانه در آلمان در شهری که در آن زندگی می‌کنید مراجعه کنید. این مورد Ausländerbehörde نامیده می‌شود. شما اغلب باید قبل از رسیدن به آنجا ، یک جلسه را رزرو کنید. بازدید از Mand ، برخی از اسناد حامی را هنگام درخواست مجوز اقامت خود به همراه داشته باشید. مجوز شما حدود دو سال معتبر است ، اما می‌توانید آن را تا زمانی که یک قرارداد کار معتبر را با یک کارفرمای آلمانی حفظ کنید ، تمدید کنید.

مزایای انتقال به آلمان به عنوان مهندس نرم افزار

وقتی صحبت از مهاجرت به اروپا می‌شود ، اولین کشوری که به عنوان گزینه به ذهن خطور می‌کند آلمان است. هیچ توضیحی در دست نیست که چرا ایده خوبی است که به عنوان مهندس نرم افزار به آلمان بروید. اما ممکن است ترجیحات و علایق خود را داشته باشید. بنابراین گزینه‌های زیر می‌تواند شما را راهنمایی کند که چرا این یک ایده درخشان برای انتقال به آلمان به عنوان مهندس نرم افزار است.

یک کار دارای درخواست دهنده زیاد

همیشه در آلمان نیاز به مهندسین فناوری اطلاعات و مهندسان نرم افزار وجود دارد. اگر به وب سایتهای معرفی شده در بخش فوق نگاهی بیندازید ، می‌بینید که همیشه یک آگهی برای موقعیت مهندس نرم افزار وجود دارد. جای تعجب نیست که به عنوان یک شرکت صنعتی مانند آلمان ، با پیشرفت در فناوری اطلاعات و فناوری ، همیشه تقاضا برای چنین موقعیتی وجود دارد. بنابراین می‌توانید از موقعیت شغلی و ایمنی خود در آلمان اطمینان حاصل کنید.

در زیر لیست برخی از سریعترین شرکت‌های فناوری در آلمان وجود دارد. شما همیشه می‌توانید با آنها موقعیتی پیدا کنید:

  • gotphoto
  • getsafe
  • الینوار
  • فنلاندی
  • ویمکار

در هر مرحله برای ویزای کاری آلمان و آوسبیلدونگ آلمان می‌توانید با شرکت ویکو و کارشناسان این شرکت ارتباط خود را برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *